آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 18 آذر ماه 1401 = 09-12 2022

فیلم؛ اعدام "ستارخان" و بازی خطرناک با آتش/انتقام در راه است

پیکر محسن شکاری امروز با حضور سنگین نیروهای حکومتی در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد. اکانت توئیتری ۱۵۰۰ تصویر نوشت: «پس از ۲۴ ساعت، به‌شرط عدم اطلاع‌رسانی و فقط با حضور چند نفر محدود از اعضای خانواده، محسن شکاری در قطعه ۹۲ بهشت‌ زهرا در میان تعداد زیادی از نیروهای جمهوری‌اسلامی به خاک سپرده شد.»

محسن شکاری، جوان ۲۳سالهٔ در کافه‌ای در هفت‌حوض تهران کار می‌کرد. این جوان ایرانی اقتدا کرده به سردار بزرگ مشروطیت، «ستارخان»، در حالی به اعدام محکوم شد که خانواده‌اش منتظر نتیجهٔ فرجام‌خواهی حکم او بودند. جلادان قوه قضائیه فریبکارانه به آنها گفته بودند که اگر موضوع را رسانه‌ ای نکنند به‌زودی آزاد می‌شود.

خامنه‌ای و دستگاه اهریمنی اش تاکنون به‌ قتل رساندن جوانان معترض را با تاکتیک دروغ بزرگ کتمان می‌کردند و مدعی می‌شدند که آنها «خودکشی»! کرده‌اند یا قربانی سیاست «کشته‌سازی» از جانب معاندان نظام شده‌اند.

اکنون خامنه ای در منتهای استیصال دست به خون یکی از جوانان برومند این میهن گشود که تنها جرم او «بستن خیابان» بوده است. بستن خیابان برای فراخوان به قیام از دید ضحاک نابخشودنی است؛ زیرا دست گذاشتن روی عصب عصیانی جامعه و برشوراندن آن است. از دید خامنه ای جوان ایرانی اگر بسیجی و لباس شخصی نیست، باید سر خود را به زیر گرفته و به چهاردیواری خویش مشغول باشد. او جوان ایرانی را منکوب، له‌شده، در خود فرو رفته، درگیر در مشکلات پایان‌ناپذیر زندگی و معیشت می‌خواهد. می‌خواهد در چرخهٔ نابود کنندهٔ جهنمی که برای مردم ایران درست کرده‌، جوان ایرانی چاره‌ ای جز روی آوردن به اعتیاد و خودکشی نداشته باشد. اگر در هر مرحله از این روند، جوانی بخواهد سر از دوزخ جمهوری اسلامی برتابد، آن وقت برای استبداد دینی و عمامه‌داران آن خطرناک می‌شود.

اعدام محسن شکاری، یک اعلان جنگ آشکار به مردم معترض ایران است. علاوه بر نشانهٔ بن‌بست محض و بیانی گویا از فلاکت و استیصال، خامنه‌ای وارد بازی خطرناک با آتش شده است.

اعدام ناگهانی، مخفیانه و ناجوانمردانه این جوان شجاع، ایران ملتهب و جوانان خیابان ستارخان تهران را وارد مختصات دیگری می‌کند؛ مختصاتی که ورود به آن خامنه‌ای و سردمداران نظام جهل و جنون را به غلط‌کردم‌گویی وا خواهد داشت.

فیلم زیر: انتقام خون محسن را از خامنه ای خواهیم گرفت




www.youtube.com/watch?v=nrJNyuGaXuQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیر ارشادی December 9, 2022 12:19 PM

مراتب باز هم مراتب
تازی خونریز خونخوار با چراغ سبز مفتخورهای غربی
بی مراتب میبرد مسلخ فرزندان ایران را سپس در این سیاه بازار
مراتب میرسد با چاشنی همدردی ز بی بی سی صدای انکرالاصوات آمریکا
جمع کنید با مراتب بی مراتب حرف مفت اظهار همدردی

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا December 9, 2022 02:54 PM

آن آخوندهای جنایتکاری که سال ها از شجاعت حسن و حسین در مقابل ظلم شمر و یزید مزخرف به هم بلقور میکردنند ٫ امروز در دخمه های خود مخفی شده اند و منتظر تکه نانی هستنند ک خامنه ای جانی و مجتبی ای کودک کشش به جلوی آنها پرت کنند ا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: