آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 5 شهریور ماه 1401 = 27-08 2022

افشای جزئیات پیام خصوصی دولت بایدن به حکومت ایران

شبکه خبری بلومبرگ به نقل از مقام‌های مطلع می‌گوید آمریکا و ایران همچنان بر سر جزئیات کلیدی برای احیای برجام اختلاف نظر دارند و ممکن است حل و فصل این موارد هفته‌ها زمان ببرد.

به گزارش بی بی سی، دو مقام آمریکايی گفتند که اختلافات بین ایران و آمریکا بر سر پرونده تحقیقات آژانس درباره فعالیت‌های هسته‌ای گذشته تهران و دریافت جبران زیان اقتصادی از سوی تهران در صورت خروج دولت آینده آمریکا از برجام ادامه دارد.

ایران می‌خواهد ببیند که شورای حکام آژانس در نشست یک هفته‌ای که در 12 سپتامبر در وین تشکیل می شود، چگونه با این پرونده برخورد می‌کند.

در همین حال یک مقام آمریکایی گفته است که دولت جو بایدن از طریق کانال‌های خصوصی و همچنین به‌طور علنی به ایران پیام داده است که به دنبال تشدید درگیری‌ها در منطقه نیست و فقط به دنبال حفظ منافع آمریکا است.

به گزارش ایسنا، روزنامه نیویورک تایمز نوشت: اگرچه مقامات آمریکایی وجود هر گونه ارتباط میان حملات اخیر این کشور علیه سوریه با مذاکرات هسته‌ای با ایران را رد کرده‌اند، برخی تحلیل‌گران بر این باورند که این حملات ایالات متحده تلاشی از سوی دولت بایدن برای راضی کردن منتقدان توافق هسته‌ای و نشان دادن موضع سخت علیه ایران حتی در صورت دستیابی به توافق هسته‌ای است.




سهیل August 27, 2022 02:02 PM

بلومبرگ قصد از زیر ضربه دراوردن بایدن را دارد، اگر بایدن از افکار عمومی و جمهوریخواهان واهمه نداشته باشد حاضر بود حتی به خامنه ای التماس هم بکند،

گزارش یا اعتراض به این نظر


اكبر جوجو August 30, 2022 03:09 PM

سلام به همه،
دولت آقای بایدن در برابر نیروهای نیابتی ایران در عراق سوریه یمن و زانو زده
طفلکیا فقط خواهش و التماس دارن که بزارن حداقل تابلوی پایگاه و ارتش آمریکا هم در سوریه عراق و یمن سرجا باشه تا بتونن هیبت ابرقدرتی بگیرن
دولت آمریکا بیش از 12 هزار ملیارد دلار را در عراق خرج و هزینه کرد ولی چون عقل نداشتند حاصلش شد هدیه به ایران در سوریه هم همینطور

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: