آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 مرداد ماه 1401 = 23-07 2022

فیلم؛ هموطن شجاعی در شیراز: ننگ بر دشمنان ایران زمین

هموطنی در شهر شیراز با بالا رفتن از باجه‌ی تلفن عمومی و‌ در دست ‌داشتن پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود «ننگ بر ⁧خامنه‌ای⁩، مرگ بر ⁧پوتین⁩»، اعتراض خود را به وطن‌فروشی جمهوری اسلامی ابراز نمود. ‏لحظاتی بعد از این حرکت شجاعانه دو نفر لباس شخصی، او را پایین کشیده و با خود بردند.




www.youtube.com/watch?v=QtMJBuh5VZ0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



چون برای دور ریختن است بنویسم که: July 23, 2022 01:21 PM

در زبان لاتین زبانزدی هست که می گوید:" انگیزه دار و پرتوان باش"
روزی آموزگار ما توی دبیرستان (اروپا) روی تخته نوشت: انگیزه بهترین آموزگار است دانش آموزیکه با کفش پاره و پوشش کم که می لرزد به دبستان می رود آدمی که دیدگاه خود را می گوید با اینکه دیگران آنرا نابخردانه irrational می دانند یا دختر همچنین بانوی بی باکی که در یک بلندی پوشش را از سر خود بر می دارد و این مرد بی باک که می داند او را در زندان زیر شکنجه می کشند همه دارای انگیزه هستند و می توان نمونه های زیادی را نام برد که در آینده بی گمان رخ خواهند داد و همه اینها رژیم را به هراس می اندازند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاوه July 23, 2022 06:26 PM

خاک بر سر این مردمی که آن اطراف لول می خوردند و همگی خفه بودند ، باورم نمی‌شود که هیچ کوششی برای ازادی این مرد بزرگ نکردن ، تا همکاری در ایران نباشد ، همین رژیم اخوندی از سرتان زیاد است !

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو July 24, 2022 02:27 AM

کاوه دقیقا درست میگوید دقیقا همون چیزی که من داشتم بهش فکر میکردم، این مردم بی غیرت را ببینید دور از جون گاو واقعاً مایه تاسف است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: