آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 14 خرداد ماه 1401 = 04-06 2022

جنگ اوکراین؛ چرا زمان به ضرر روسیه عمل می‌ کند؟

رئیس‌جمهور فرانسه گفته است: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با حمله به اوکراین مرتکب «خطای تاریخی و اساسی» شده و اکنون «منزوی» است.

امانوئل مکرون در مصاحبه‌ با رسانه‌های منطقه‌ای فرانسه تاکید کرد: فکر می‌کنم و به او گفتم که او یک خطای تاریخی و اساسی برای مردم روسیه، برای خودش و برای تاریخ مرتکب شد.

رئیس‌جمهور فرانسه تاکید کرد که به نظر او ولادیمیر پوتین خود را منزوی کرده است و برای خروج از این انزوا «مسیر دشواری» در پیش رو دارد.

زمان به ضرر مسکو عمل می‌کند

وزیر اقتصاد و معاون صدراعظم آلمان با ابراز اطمینان از ضربات سنگین تحریم‌های بین‌المللی به روسیه گفته است که درآمد صادر نفت و گاز نیز کمکی به مسکو نخواهد کرد.

این سیاستمدار حزب‌سبز‌ها در جلسه بحث بودجه در پارلمان فدرال پیش‌بینی کرد که اقتصاد روسیه به زودی به خط پایان می‌رسد. روبرت هابک گفت: «ممکن است پوتین هنوز بتواند ارتش را با عواید گندم و نفت سرپا نگاهدارد اما اقتصاد روسیه به شکل چشمگیری ریزش کرده و بیش از این دوام نخواهد یافت.»

هابک یادآور شد که به دلیل تحریم‌ها، پوتین دیگر نمی‌تواند از درآمدهای نفت یا گاز چیزی بخرد: «هیچ به روز رسانی ایمنی در باره هواپیماها انجام نمی‌شود و ناوگان هوایی به زودی زمین‌گیر می‌شود... تجارت با کشورهای بی‌طرف یا حتی طرفدار روسیه هم به میزان قابل توجهی کاهش داشته است... زمان علیه مسکو کار می‌کند.»



کبری فکری June 5, 2022 08:57 AM

تاچندوقت پیش فکرمیکردیم سران جمهوری اسلامی اگر انقلاب شد فرار میکنن به روسیه
ولی حالا بنظر میرسه این پوتین هست که قراره به جمهوری اسلامی پناهنده بشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: