آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 5 فروردین ماه 1401 = 25-03 2022

آیا جنگ اوکراین هم به مسیر‌های پیش بینی نشده می‌ کشد؟

اکنون جهان در لحظه خطرناک و بسیار بلاتکلیفی قرار دارد. آنچه پس از این جنگ رخ می‌دهد به همان اندازه یک ابهام است که چگونگی، زمان و مکان خاتمه این جنگ.

نشریه شورای آتلانتیک در مطلبی نوشت: شواهد اولیه نشان از آن دارد که جنگ، اوکراین به سود غرب چرخش خواهد کرد، به سه دلیل: تجاوز خام روسیه و مقاومت الهام بخش اوکراینی ها، حمایت مردمی از اوکراین را در سراسر اروپا برانگیخته است.

همچنین به نظر می‌رسد که روسیه و پوتین عزم اوکراینی‌ها و خشم جهانی علیه مسکو را بسیار دست کم گرفته بودند.

سوم هم اینکه دولت‌های دمکراتیک در دو سوی آتلانتیک، تصمیم‌های سیاستی بسیار بلندی در زمینه‌های اقتصادی، مالی، دیپلماتیک و امنیت گرفته اند که نشان از بزرگی هدف و همبستگی‌ای نوشونده دارد.

به هرحال، اکنون جهان در لحظه خطرناک و بسیار بلاتکلیفی قرار دارد. آنچه پس از این جنگ رخ می‌دهد به همان اندازه یک ابهام است که چگونگی، زمان و مکان خاتمه این جنگ. جنگ که آغاز می‌شود، به دشواری از یک نسخه پیروی می‌کند و بیشتر به مسیر‌های پیش بینی نشده می‌کشد که گاه همه جهان را دگرگون می‌کند. به نظر می‌رسد که تهاجم روسیه به اوکراین، بذر چنین منازعه‌ای را در خود دارد.



محمد علی حفظ اللسان March 25, 2022 08:03 PM

بنام خدای مهربان ،؛با سلام عبارت جهان با وجود سیا جای امنی نیست را تمامی خلق ها باید آنقدر تکرار وورد زبانشان کنند تا ملکه ذهن‌شان گردد دوست ما در این تحلیل عنوان فرموده اند که سرنوشت جنگ اوکراین همان‌قدر مبهم است که شروع و ادامه آن دارای این همه نکات قابل بحث می‌باشد لیکن راقم حقیر این سطور را عقیده دیگر است آنهاییکه در خطوط مقدم جبهات به ریختن خون یکدیگر سرشان داغ است وبرای گسترش دامنه جنایات خود تخته گاز میروند حتما که نمی‌دانند به چه دلیل کمر به قتل همنوع وبالاتر همنژاد وهم ریشه واسا ساهمخانواده را از رو بسته اماان که این جنگ را آغازیده خوب میداند تصاحب کلید خزانه انرژی همین خطاب من به کودکان نورچشمی آواره یتیم این جنگ (سخت سوزد به جهان آنکه ترا گریان کرد )مرگ بر کلید داران ناشناخته دنیا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: