آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 6 دی ماه 1400 = 27-12 2021

اظهارات یک آیت‌ الله حوزه خطاب به دزد بزرگ نظام

یک استاد حوزه گفت: اختلاس و دزدی با روضه گرفتن و عزاداری پاک نمی‌شود.

آیت‌الله مهدی هادوی تهرانی، استاد سطح خارج حوزه علمیه گفت: برخی که این همه دزدی و اختلاس می‌کنند و بعد ممکن است روضه برای امام حسین (ع) هم بگیرند تصور می‌کنند وقتی مردند فرشتگان از آنان استقبال می‌کنند، در صورتی که بعید نیست از مصادیق این آیه شریفه باشند، ترسیم این صحنه وقتی است که فرد هنوز در کش و قوس انتقلل از این دنیا و مرگ است.

فَأَلْقَوُا السَّلَمَ به معنای تسلیم شدن این افراد است، در آنجا خواهند فهمید که آنچه انبیاء و مبلغان راستین دین می‌گفتند و می‌گویند حقیقت بوده است ولی تسلیم شدن آنها دیگر سودی ندارد.

به گزارش ایلنا، پروانه سلحشوری، نماینده پیشین مجلس هم گفت: گاهی اوقات بسیار شرم می‌کنم چگونه نمایندگان مجلس می‌توانند در شرایطی که مردم با کوهی از مشکلات دست به گریبان هستند، حرف‌هایی بزنند که دود از سر آدم بلند می‌شود. کمر مردم زیر بار مشکلات خم شده است.

وی افزود: امروز قرار است دست در جیب مردم برود و از دارایی نه از درآمدشان مالیات بگیرند! یعنی امروز آن کارگر ، کارمند و استادی که یک خانه دارد باید مالیات بدهد. توجه داشته باشید یک زمانی مردم دست‌‎شان به جیب‌شان می‌رسد اما در حال حاضر نمی‌توانند از عهده خرج و مخارج‌ روزانه‌شان بربیایند؛ این گونه که نمی‌شود برای درآمد از جیب‌شان مالیات بگیریم!



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: