آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 آبان ماه 1400 = 26-10 2021

حمله سایبری؛ قطع ناگهانی بنزین در جایگاه های سوخت

جایگاه‌های بنزین در تهران با مشکل عرضه بنزین مواجه شده‌اند. خبرها می‌گوید پمپ بنزین های تهران و برخی از شهرها تعطیل شده است.

برخی رسانه های داخلی گزارش دادند: به علت اختلال در سامانه هوشمند سوخت، توزیع بنزین در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور قطع شده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ایران در رابطه با مشکلات به وجود آمده در سامانه هوشمند سوخت اعلام کرد: یک جلسه فوری با این موضوع در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حال برگزاری است که به محض پایان یافتن جلسه اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

او تاکید کرد: تا این لحظه دلیل این مشکل مشخص نشده است.

این در حالیست که خبرگزاری ایسنا از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت کل کشور خبر داده است. (تصویر زیر). خبری که اندکی بعد بدون هیچ توضیحی حذف شد.

رئیس انجمن کانون جایگاه‌داران حمله سایبری به پمپ‌بنزین‌های کل کشور را تایید کرد

همایون صالحی به تجارت‌نیوز گفت دلیل این مشکل حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت کل کشور بوده است. سامانه هوشمند سوخت به صورت کلی قطع شده است.

به نظر می‌رسد این مشکل باعث تعطیلی پمپ بنزین‌ها در تهران و دیگر شهرهای کشور شده است.

در همین حال تصاویری در شبکه‌های اجتماعی از بیلبوردهای دیجیتال نصب‌شده در سطح شهر تهران منتشر شده که همزمان با اعتراضات آبان‌ماه، بر روی آنها این پرسش به چشم می‌خورد که «خامنه‌ای بنزین ما کو؟»

در همین رابطه خبرگزاری ایسنا نوشت: عکس‌های دریافتی از اصفهان نشان می‌دهد که بیلبوردهای دیجیتال در این شهر مورد حمله سایبری قرار گرفته و پیام «بنزین مجانی در #پمپ‌بنزین جماران» و «خامنه‌ای! بنزین ما کو» روی آنها دیده شده.

این خبر هم پس از تنها چند دقیقه از وب‌سایت ایسنا حذف شد.

ایران پرس نیوز




اردلان October 26, 2021 12:20 PM

این حمله سایبری توسط سپاه پاسداران به هدف گران کردن مجدد بنزین انجام گرفته!
این روش و طرحی ست جدید که رژیم درنظر دارد بصورت مرحله ای با اعلان تکذیب گرانی و غیره از گوشه و کنار بوسیله غارتگران فافیایی و سفره دار عنقلاب برای چو اندازی و آماده سازی اذهان عمومی بهدف گرانی بنزین بکار برده اند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: