آدرس پست الکترونيک [email protected]

تازه ترين اخبار ما را در سايت يا وبلاگ خودتان بگذاريد









پنجشنبه، 28 آذر ماه 1398 = 19-12 2019

رهبر درمانده بدنبال فضای تنفسی حتی کوچک

یک کارشناس مسائل بین الملل در تهران در گفتگو با خبرآنلاین به بررسی اهمیت سفر روحانی به ژاپن پرداخت و تاکید کرد: علیرغم اینکه برخی منابع داخلی یا مسئولان دولتی گفتند که این سفر در راستای روابط دوجانبه است، ولی فکر می‌کنم بیشتر به مسائل روابط بین ما و آمریکا برمی‌گردد.

نصرت الله تاجیک، دیپلمات سابق جمهوری اسلامی گفت: این سفر بیشتر با ابتکار عمل ما انجام می شود و آقای روحانی ریسک آن را پذیرفته و دارد این سفر را انجام می‌دهد تا بتواند یک فضای تنفسی حتی کوچک برای کشور فراهم کند. دست خالی برگشتن وی از این سفر چه در رابطه با مسائل مالی با ژاپن (درخواست پول) و چه آمریکا برای کاستن از فشار تحریم ها آن هم بعد از حوادث آبان ماه مطلوب نیست.


امید زیادی به سفر روحانی نیست

یک روزنامه ژاپنی با انتشار گزارشی از سفر آتی روحانی به توکیو به نقل از برخی کارشناسان سیاست خارجی ژاپن نوشت: امید چندانی به گره‌گشایی این سفر در روابط بین تهران و واشنگتن وجود ندارد.

به گزارش عصرایران، روزنامه انگلیسی (رسمی)” ژاپن تایمز” در مطلبی نوشت:رئیس جمهوری رژیم ایران، در میان افزایش تنش‌ها درباره برنامه هسته‌ای تهران و تحریم‌های شدید اقتصادی که توسط ایالات متحده علیه آنها اعمال شده، قرار است روز جمعه به توکیو آمده و با نخست وزیر “آبه شینزو” دیدار کند.

با این حال، کارشناسان ژاپنی می‌گویند توکیو قدرت دیپلماتیک چندانی برای تغییر معادله در روابط تهران – واشنگتن ندارد و همزمان هشدار دادند که ممکن است “آبه” در دیدار آینده با “روحانی” به پیشرفت قابل توجهی نرسد.

یک استاد دانشگاه و یک کارشناس برجسته امور ایران در ژاپن گفت: نشست آبه – روحانی که برای روز جمعه برنامه‌ریزی شده است با وجود انتظار کمی که از کسب پیشرفتی دیپلماتیک دارد، تا حدود زیادی تشریفاتی خواهد بود.

وی افزود: ژاپن گزینه چندانی برای دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه رژیم ایران ندارد. کارشناسان می‌دانند که ژاپن نمی‌تواند هیچگونه اقدامی بر خلاف و در نقض تحریم‌های آمریکا صورت دهد.

موضوع احتمالی دیگر برای رایزنی روحانی در توکیو، برنامه دولت ژاپن برای اعزام ناوشکن نیروی دریایی ژاپن به منطقه (خاورمیانه) است ؛ جایی که تقریبا بیش از ۹۰ درصد از نفت خام مصرفی ژاپن از آنجا وارد می‌شود.

این روزنامه نوشت: توکیو از زمانی که ایالات متحده از ژاپن خواست تا به نیروهای گشت ائتلاف دریایی تحت رهبری آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان بپیوندد تحت فشار قرار دارد. ژاپن برای حفظ صلح و ثبات در خاورمیانه به نیروهای نظامی آمریكا بسیار متكی بوده است، اما مشاركت در نیروی گشت ائتلاف به رهبری ایالات متحده علیه رژیم ایران بالقوه باعث خراب شدن روابط تهران توکیو می‌شود و حتی به شهرت دیرینه ژاپن به عنوان یك دولت با سیاست بی‌طرف آسیب می‌رساند.



آرش - صبحی December 8, 2019 03:13 PM

اوج ذلالت حسن روحانی رئیس جمهور ولایت فقیه را میتوان در متن همین خبر بخوبی دریافت رئیس جمهوری حکومت اسلامی که حتی مسافرتش باید با اجازه و شروط ایالات متحده امریکا صورت بگیرد تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل که ولی فقیه وازنابش به چه حقارت و فلاکتی و دریوزگی دچار شده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مادر جام زهرها !!! December 8, 2019 09:50 PM

این تبادل زندانیان،«چراغ سبز رژیم فاسد اسلامی به آمریکا» برای شروع «مذاکرات پشت پرده» است که در «بدترین وضعیت» خود در این «۴۰ سال دوران نکبت بار» قرار گرفته است
• وقایع خونین و تأسف بار آبان ماه گذشته در سراسر کشور!
• «پس گرفتن پیشنهاد» میانجیگری نخست وزیر ژاپن در تابستان گذشته که توسط حاکمان اسلامگرای مستبد در ایران که سیدعلی ضحاک آن را «رد» کرده بود!
• «درخواست مستقیم» از نخست وزیر ژاپن برای «میانجیگری» دوباره بین ایران و آمریکا و «باز نگهداشتن کانال های ارتباطی دیپلماسی» بین دو کشور!
• «خرد شدن» نظام اسلامی زیر ضربه های سنگین تحریم های فلج کنندهٔ جهانی!
• «افزایش نارضایتی های عمومی» علیه نظام پس از اعتراضات خونین اخیر!
• «در بن بست قرار گرفتن» بیش از پیش رژیم اشغالگر اسلامی در تمام ساختارهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و دفاعی در کشور!
• و«خطر قریب الوقع» سقوط و فروپاشی کامل نظام مستبد اسلامی!
همه و همه، نشانگر این نکتهٔ کلیدی است که پای «نوشیدن جام زهر بزرگی» (بخوانید، بزرگترین و تلخ ترین جام زهر در تاریخ ۴۰ ساله رژیم اسلامی) در کار خواهد بود
رژیم اسلامی برای بقای حیات خود و برای مصلحت و منافع خود، یکبار دیگر «تن به تسلیم» خواهد داد تا با گذشت زمان بر اوضاع کشور مسلط شود و از این «بن بست های فعلی و خطرناک خود، رهایی» یابد
«اما ماهیت رژیم اسلامی تغییر نخواهد یافت»، «کشور گشایی ها»، «دخالت در اوضاع کشورهای منطقه»، «تروریسم اسلامی», «سرکوب ملت ایران» و «استبداد خونین اسلامی» و «غارت ثروت ملت ایران» در «صدر لیست اهداف رژیم اسلامی» باقی خواهند ماند
اما حاکمان جاهل اسلامگرای رژیم غافل از آنند که درک کنند، فرق بزرگی بین این جام زهر با جام زهرهای دیگر درگذشته خواهد بود، این جام زهر، «قلب اهداف، ارزش ها، پایه ها، ارکان و ایدئولوژی مکتبی» رژیم اسلامی را «نشانه» خواهد رفت و از ریشه و اساس، نظام اسلامی را از پایه فرو خواهد ریزاند
از طرفی دیگر حاکمان رژیم اسلامی بخوبی از عواقب اوضاع خود آگاهی دارند که اگر مذاکره ای با آمریکا صورت نگیرد، یک «جنگ تمام عیار» با جهان غرب و متحدان عرب آن در منطقه صورت خواهد گرفت که به «انقراض نظام اشغالگر اسلامی» منجر خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو December 9, 2019 05:32 PM

این تصوری تمام چهل است که اگر علی خامنه ای صدها چراغ سبز روشن کند و دها لیترجام زهرسربکشد برای مردم ایران شربت گوارائی باشد که ازاوضاع اقتصادی وبیکاری وگرانی وکمبودها رهائی یابند- سرکشیدن جام زهری خامنه ای می نوشد فقط بخاطر مخارج وهزینه های هیولائی است که درعراق وسوریه ولنبنان وفلسطین و یمن و همچنین سپاه پاسداران وبسیج دارند وموجب رعب ووحشتش دررها کردن وی دارند سبب شده است - مردم ایران خوشحال بودند که با توافق برجام و برداشتن تحریم ها وروان شدن بیش از۱۵۰میلیارد دلار به گنجینه علی خامنه ای نصیبی ازآن داشته باشند ولی چنین نشد زیراکه علی خامنه ای وشرکاء مردم ایران دشمن می دانند و زجروفقروشکنجه وکشتاروخفقان رالایق انها می دانند-

گزارش یا اعتراض به این نظر


جام زهر با سم مضاعف !!! December 9, 2019 08:11 PM

سفر دور برای نوشیدن «جام زهر با سم مضاعف»!
تابستان گذشته نوشیدن «جام زهر با سم کمتر» را رد کردند و حالا پس از اعتراضات مردمی و رسیدن به این حقیقت تلخ که فروپاشی و سقوط رژیم «قریب الوقوع» خواهد بود
التماسأ بدنبال یک راه چاره برای نجات خود در کاخ سفید هستند
به این حقیقت آگاهی یافته اند که « بدون موافقت و رضایت کاخ سفید» نجات پیدا نخواهند کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شیشهٔ شکستهٔ عمر رژیم !!! December 10, 2019 08:59 AM

این را حاکمان اشغالگر و مستبد در ایران بایستی متوجه شده باشند که شرایط ایران و منطقه از زمان دیدار قبلی با شینرو آبه در تابستان گذشته، تغییرات اساسی و بنیادین در معادلهٔ توازن قوا در منطقه صورت گرفته اند
• لشکر کشی آمریکا و انگلیس و ایجاد یک اتئلاف دریایی جهانی با اعراب منطقه در تنگهٔ هرمز
• لشکرکشی بیسابقهٔ اتحادیه اروپا به خلیج فارس و تنگهٔ هرمز
• حمله به پالایشگاه آرامکو درعربستان
• مرگ البغدادی در سوریه
• خروج نیروهای آمریکایی از سوریه
• استقرار بمب افکن های سنگین استراتژیک آمریکا در خلیج فارس و اقیانوس هند
• انتقال موشک به عراق، سوریه، لبنان و یمن از طرف رژیم
• اعتراضات، شورش های مردمی و نا آرامی های داخلی عراق و لبنان (پُروسه شیعه زدایی منطقه) و دخالت رژیم در سرکوب خونین مردم آن کشورها
• و ازهمه مهمتر، اعتراضات، نا آرامی ها و سرکوب خونین مردم ایران در آبان ماه گذشته که به افزایش نارضایتی هایی عمومی علیه نظام مستبد اسلامی منجر شده
همه و همه، معادلهٔ استراتژیک قدرت در منطقه را بنفع آمریکا و به ضرر نظام ولایت فقیه تغییر داده اند و رژیم منحوس اسلامی را از سقوط و فروپاشی خود شدیدأ «هراسان و بیمناک» کرده است
ترامپ همهٔ «برگ های برنده» و «شیشهٔ عمر رژیم اسلامی» را شخصأ در دست خود دارد
شینرو آبه نخست وزیر ژاپن که نقش میانجی بین ترامپ و حاکمان مستبد را ایفا می کند، «جام زهر ترامپ» را اینبار با «سم مضاعف و تصاعدی» و چه بسا کشنده تر از گذشته را به «قعر حلقوم» روباه بنفش و ضحاک ماردوش، خود شخصأ خواهد ریخت و «پیام ترامپ برای تسلیم شدن» را تقدیم حاکمان شیطان صفت اسلامی خواهد کرد
در پایان، ضحاک ماردوش و روباه بنفش برای حفظ بقای حیات رژیم زانو خواهند زد و تسلیم خواهند شد
اما ترامپ به این آسانی ها افزار این وحوش اسلامی را تا فروپاشی، سقوط و مرگ رژیم، رها نخواهد کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک د.د. December 10, 2019 11:17 AM

چندی پیش آمریکاوزیر خارجه ژاپن را برای پیشنهاد مذاکره به ایران فرستاد که این پیشنهاد از سوی جمهوری اسلامی رد شد و پس از مدنی حال این جمهوری اسلامیست که خواهان پذیرش آن پیشنهاد رد شده گزشته است این داستان ، یکبار در زمان کوروش هخامنشی روی میدهد که به کرازوس پیشنهاد صلح داد ولی کرازوس انرا رد کرد و هنگامیکه نام کورش سایه بر جهان انداخت ، کرازوس پس از دوسال سفیرانی برای پذیرش پیشنهاد صلح کوروش به پارس فرستاد پاسخ کورش تنها یک پیام مثال بودو پیام فرستاد : روزی ماهیگیری بر لب ساحل مشعول فلوت زدن شده تا ماهیها بر سطح آب برقصند و هر چه فلوت زد هیج ماهی نرقصید و سپس آن ماهیگیر تور خودرا برداشت و بر دریا پهن کردوهنگامیکه ماهیها در تور جست و خیز میکردند ، ماهیگر گفت :آن زمان که فلوت میزدم بایست می رقصیدید و نه امروز که شمارا در دام خود دارم

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی December 11, 2019 03:13 PM

حسن روحانی باید اهداف این سفر را برای موکلین خودش (آن 24 میلیونی که میگفتند به روحانی رای داده اند) بصراحت روشن نماید یعنی باید شارلاتان بازی را کنار بگذارد وبگوید برای چه منظوری به توکیو میرود و چند پیشنهادی در چنته دارد که بتواند یک اپسیلون از آلام ودرد ورنج 80 میلیون ایرانی را بکاهد؟؟ اینکه در پاویون تشریفات باآن لبخند های تلخ شیطانی وباگفتن چندانشا الله وماشا الله ازچنین وچنان شدنها سخن بگوید هیچ دردی از دردهای بی درمان این کشوروملت درمان نمیشود باید باصراحت اعلام کند باحکم رهبر معظم عازم ژاپن هستم تا شاید بتوانم چگونگی دادن جام زهر بدست رهبررا برنامه ریزی کنم

گزارش یا اعتراض به این نظر


یا تسلیم، یا فروپاشی !!! December 17, 2019 09:13 AM

شینزو آبه، بر خلاف میل شخصی خود و فقط بخاطر منافع ملی کشورش با روحانی ملاقات خواهد کرد و با «کراحت و پشیمانی» دست آغشته به خون او را خواهد فشرد
شینزو آبه به «ماهیت و اهداف شوم» این سفر بخوبی آگاهی کامل دارد و به روال مذاکرات، «مظنون» و به نتایج آن «خوش بین نخواهد بود» (درابتدا، چانه زدن های همیشگی حاکمان و در انتها، رسیدن به بُن بست های همیشگی)
شینزو آبه بخوبی می داند با رئیس جمهور دغلباز، فریبکار، دروغگو، وقیح، کثیف و جنایتکاری روبروست که:
• دستِ خون آلودش از قتل عام مردم ایران، هنوز خشک نشده!
• و از اجرای طرح تصویبی دولت خودش بی اطلاع بوده!؟
شینزو آبه، حامل «جام زهر با سم مضاعفی» است که از طرف ترامپ برای حاکمان رژیم جنایتکار اسلامی راهی ایران خواهد کرد
– یا حاکمان آدم کش اسلامی در برابر جامعهٔ جهانی «سر تسلیم فرود خواهند آورد» و «جام زهر غلیظ با سم مضاعف» را خواهند نوشید!
– و یا از صفحهٔ روزگار برای همیشه «محو و حذف» خواهند شد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیام December 19, 2019 11:10 AM

آقا یکی دنبال این مرتیکه قاتل بره ژاپن الان اونجا سرشو باز کلاه میگذارند نصف ایران رو فضل و بخشش میکنه با کلی بدهی این رژیم هم که مونده گار نیست مردم ایران باید بدهی رو پرداخت کنند این مردک داره برای خودش کار دست و پا می کنه برای بردارش و میخواد پول بگیره برادرشو از زندان دربیاره

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهادر December 19, 2019 03:27 PM

حسن کلیدی کم درد سر برامون درست کرده حالا داماد همه کاره خنگشم آورده میدان که وکیل مجلس شود و به ریش و گیس کسانیکه بهشون رای میدند بخندند

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهترین ابزار سیاسی !!! December 19, 2019 06:54 PM

«سیاست فشار حداکثری ترامپ» بعنوان «بهترین ابزار سیاسی» برای به زیر کشیدن حکومت های تروریستی و مستبد در جهان استفاده خواهند کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


سماجت اسلامی !!! December 19, 2019 07:51 PM

آقای روحانی شما به مردم ایران به اثبات رسانده ای که یک رئیس جمهور، ناکارآمد، بی لیاقت، بی عرضه، حیله گر، نادان، فریبکار، دروغگو، نا شایسته، «بی اطلاع»، کوردل جنایتکار و تبهکار هستی
دست از این سماجت ها و رفتارهای ناشایسته علیه ملت ایران بردار!
دست شما و همهٔ همقطران شما به خون ملت شریف و آزادیخواه ایران آغشته شده!
شما همگی جنایتکارید که در تاریخ ایران به ثبت خواهید رسید و از شما «جنایتکاران اسلامی» با «لعنت و نفرین» در ایران برای هزاران هزار سال یاد خواهد شد
تاریخ همهٔ شما جنایتکاران قریشی تبار را در عمق گورستان خود برای همیشه مدفون خواهد کرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرام December 20, 2019 04:53 AM

این جام زهری که دوستان کامنت گذار از آن صحبت میکنند باید به حلقوم چه کسی سرازیر شود؟ در پایان جنگ خمینی و صدام نیز امام مرگ از نوشیدن جام زهر سخن راند لیکن این زهر را بکام هزاران مبارز دربند و خانواده آنان ریخت اکنون در صورتی که رژیم تبهکار اسلامی در مذاکره با امریکا وبخشش از کیسه مردم به توافقی برسد میتواند این جام زهر را به کام ملت ریخته و برای مدتی بر اریکه قدرت به نابودی میهن و ستمگری خویش ادامه دهد و این وظیفه مبارزین است که با شدت بخشیدن به مبارزات خود نگذارند که رژیم وامانده اسلامی با مذاکرات مخفی و آشکار خود را از این مهلکه برهاند

گزارش یا اعتراض به این نظر


خط پایان نزدیک است !!! December 20, 2019 08:06 AM

رژیم جنایتکار و اشغالگر اسلامی، «بوی تعفن مرگ خویش» را از نزدیک «حس کرده» و شدیدأ بدنبال چاره ای برای بقای حیات کثیف خود است
سیدعلی ماردوش، پس از اعتراضات خونین مردمی آبانماه گذشته در سراسر کشور، شدیدأ از عاقبت رژیم فاسدش، «هراسان، نگران و وحشت زده» شده و به تمام ارازل و اوباش خود دستور داده، در هر فرصتی و از طریق هر کانال ارتباطی، «گفتگو و مذاکره مستقیم با آمریکا» را «پنهانی و پشت درهای بسته» آغاز کنند
- سفرعجولانهٔ حسن روحانی جنایتکار به ژاپن!
- گفتگو سفرای دو کشور در سازمان ملل!
- گفتگوی ظریف با نمایندگان آمریکا در سویس بر سر تبادل زندانیان!
همه و همه، شواهد جدیدی هستند که حاکمان جبّار اسلامی به این نتیجه رسیده اند که «بدون مذاکرهٔ مستقیم با آمریکا» رژیم اسلامی از سراشیبی مشکلات و معظلات کشور به منجلاب بحرانهای عمیق سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مالی، امنیتی و دفاعی سقوط خواهد کرد و در ژرفای آن به مرگ همیشگی خود دچار خواهد شد
در هفته و ماه های آینده، سیدعلی ماردوش «بطور پنهانی» در برابر خواسته ها ومطالبات دولت ترامپ «زانو» خواهد زد و «تسلیم» خواهد شد و «جام زهر با سَم مضاعف» را با «دل و نوش» خواهد نوشید تا شاید چند صباحی به حیات ننگین خود ادامه دهد
رژیم جمهوری اسلامی در «مراحل نهایی فروپاشی» خود قرار گرفته و در آخرین ماههای حیات نکبت بار خود است
فروپاشی اسلامی نزدیک است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


zari esfahani December 20, 2019 10:05 AM

آرام!
میشود بگوئی جا و نقش شخص تو در این "ـ ـ ـ وظیفۀ مبارزین است که ـ ـ ـ" کجاست؟! هر از گاهی نظر نوشتن زیر خبرها، و برای دیگران وظیفه ردیف کردن؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرام December 21, 2019 01:06 AM

زری اصفهانی!
یک مرغ و خروس و چوریاشون در یک کتونه روزگار میگذروندند درمیان این چوری ها یک خروسچی بود که کله سحر از کتونه ورمیمالید میرفت کف خرند و فریاد قوقولی قوقول سر میداد و آباجیش که یک دوتک اوساچوسک بود بشش گیر میداد و میپرسید چرا اینقد هوار میکشی و خروسچی میگفت مگه داستان دو بلدرچین در مزرعه را نخوندی که کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من و اصلا بتو چه مگه قرار نیست تو این کتونه دموکراسی برقرار باشد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


zari esfahani December 21, 2019 01:47 PM

جناب آرام!
*یادم هست چندوقت پیش دررابطه با نظرکاربری باسم "شهنام"که ازموافقان سیاست کنونی آمریکا وشخص ترامپ دررابطه با آخوندهای جوان کُش سفاک است،ایرادگرفته ومؤاخذه اش کرده بودی! پس تو این داستان مرغ وخروس وقوقولی قوقو را هم میدانستی وبا این وجود ـ ـ ـ! پس جوابت خطاب به مراکه خیلی هم نشان ازادب دارد،به آدرست مهربرگشت میزنم!
**ازآنجاکه بامبارزین واقعی حاضردرمیدان رزم علیه حکومت خونخواروابستگی نزدیک دارم میخواستم بدانم،(واین دانستن البته حق آن مبارزین است)که شخصی که اینطوربرای آنها تعیین تکلیف و وظیفه میکند خودش کدام گوشۀ کارراگرفته! خب حالاازنحوۀ برخوردت،جواب آن سؤال هم به بهترین صورت روشن شد!
***دیگرپاسخ احتمالی رانخواهم خواندونخواهم نوشت!
بزرگترین دردمردم،بعدازدرد درحاکمیت بودن آخوندهای جنایتکار، وجودخِیل مدعیان همه چیزدان بیعمل حرّاف است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:
  15060 بازدید |