آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 آبان ماه 1398 = 23-10 2019

ادامه برخوردهای امنیتی با کارگران در ایران

در ادامه برخوردهای امنیتی با اعتراضات کارگری در ایران، منابع کارگری گزارش دادند که یکی از کارگران نیشکر هفت تپه از سوی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شوش بازداشت شده است.

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه گزارش داد که بامداد روز چهارشنبه یکم آبان ماه، پلیس اطلاعات وامنیت شوش به خانه «عماد کثیر»، کارگر نیشکر هفت تپه «هجوم برده» و او را به همراه وسایل شخصی از جمله گوشی موبایل ، بازداشت کرده است.

بنابر این گزارش، آقای کثیر پس از بازداشت شدن، به پلیس امنیت شوش انتقال داده شده است.


وضعیت بحرانی "آذرآب اراک"/بازداشت

دادستان اراک، تأیید کرده است که در جریان اعتراضات کارگران آذرآب در روز دوشنبه ۲۱ نفر از کارگران کارخانه بازداشت شدند. او همچنین از درگیری میان کارگران با نیروهای امنیتی سخن گفته است.

پیش از این کارگران مجتمع صنعتی هپکو نیز در جریان اعتراضات خود با قهر و سرکوب نیروی انتظامی روبرو شدند. کارگران معترض باتوم خوردند و سر و دست‌شان شکست. ۲۸ نفر بازداشت شدند و ۱۵ نفر روانه بیمارستان. گفته میشود که هنوز چند نفر از کارگران هپکو در بازداشت هستند.

فیلم زیر: وضعیت بحرانی شرکت صنایع آذرآب اراک. تجمع خانواده کارگران آذرآب که دیروز بازداشت شده‌اند توسط نیروی انتظامی به خشونت کشیده شده است




www.youtube.com/watch?v=8mFDec658zE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: