آدرس پست الکترونيک [email protected]

تازه ترين اخبار ما را در سايت يا وبلاگ خودتان بگذاريد









آدينه، 21 تیر ماه 1398 = 12-07 2019

چرا دولت آمریکا از تحریم ظریف منصرف شد؟

چرا آمریکا از قرار دادن نام ظریف در فهرست تحریم ها منصرف شده است؟

خودداری کردن ایالات متحده از اعلام تحریم علیه محمد جواد ظریف وزیر خارجه رژیم ایران از جانب ایالات متحده، چنین تعبیر شد که دولت واشنگتن نمی خواهد همه درها را به روی حکومت ایران ببندد و مایل است که هنوز دریچه ای برای تماس وجود داشته باشد.

به گزارش رادیو پیام اسرائیل، به دنبال اصرار مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده، پرزیدنت ترامپ از برقراری تحریم ها علیه ظریف منصرف شده است. ارزیابی می شود که از دیدگاه دولت واشنگتن، چنین اقدامی نمی تواند سودمند باشد و کمکی به پیشبرد هدف ها نخواهد کرد.

رویترز می‌گوید، تحریم وزیر امور خارجه رژیم ایران می‌توانست اقدامی غیر معمول باشد چرا که عملا راه را برای اقدامات دیپلماتیک با رژیم تهران می‌بست. به همین دلیل آمریکا فعلا وزیر خارجه جمهوری اسلامی را تحریم نخواهد کرد

گفتنی است کشورهای اروپايی نیز از آمریکا خواسته بودند که در شرایط کنونی از تحریم ظریف خودداری کند.


ایران جانِ من است ولی جانم فدای رهبر!

وزیر خارجه رژیم ملاها در مصاحبه‌ با یک روزنامه آمریکایی به اظهارات مقام‌های دولت ترامپ مبنی بر احتمال قرار گرفتن او در فهرست تحریم‌های آمریکا واکنش نشان داد.

ظریف به روزنامه نیویورک‌تایمز گفت: هر کس که من را می‌شناسد می‌داند که من یا خانواده‌ام ملکی در خارج از ایران نداریم. من شخصاً حتی حساب بانکی هم در خارج از ایران ندارم. ایران کل زندگی و تنها تعهد من است.

وی گفت: تنها تأثیر-و احتمالاً تنها هدفِ- قرار دادن من در فهرست تحریم محدود کردن توانایی من برای برقراری ارتباط است و شک دارم که این کمکی به کسی بکند. مطمئناً این کار، احتمال تصمیم‌گیری از روی آگاهی در واشنگتن را محدود خواهد کرد.

چرا ظریف به هذیان گویی افتاده؟

آمریكا مدام شکست می‌خورد اما جمهوری اسلامی در حال پیش‌رفت است!

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در ادامه حرف‌درمانی‌های موجود در نزد مسئولان و بدون اشاره به تبعات سیاست‌ها و دیپلماسی موجود كه شرایط كنونی كشور را رقم زده است با اظهاراتی مبهم آن هم در یك همایش اقتصادی گفت: آمریكا مدام شکست می‌خورد اما جمهوری اسلامی در حال پیش‌رفت است و اگر لازم باشد دنیا را هم در مذاکرات، سر جای خودشان می‌نشانیم!




شکایت از جنایتکاران در دادگاههای جهانی June 27, 2019 10:28 AM

پیشنهاد میکتیم روشنفکران وفرهیختگان وازادیخواهان ایران با تهیه لیستی ازتمامی این حاکمان باند ولایت وکلیه مسئولین وسرداران ومزدوران وتمامی فرزندان وخانواده غارتگر این رژیم جنایتکاروتروریستی وارائه ان به دادگاهای بین المللی خواستار بررسی وفریز کردن تمامی اموال وداراییهای ملت وهمچنین محاکمه جنایتکاران شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


جامعه جهانی نتوان گول زده July 1, 2019 04:31 PM

باید تمام مجموعتان اون نظام سرتاپا دروغ غارت تجاوز تحریم بشن


گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی July 2, 2019 10:49 AM

ببخشید شرمسارم که چنین واژه ای را برای توصیف محمد جواد ظریف بکار میبرم میخوام بگویم جواد ظریف بد جوری به تر تر افتاده ظریف به چوب دوسر بدل شده که نه درغربت میتواند دلی شاد داشته باشد ونه روئی دروطن دارد همه جیزیش را برای مالیدن خا های آقا ازدست داده است وبه عنصری سولفاته شده بدل گردیده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ferodin July 5, 2019 12:03 PM

این بی‌ ناموس حرام زده گفته ایران جان منه و اونم فدای رهبر یعنی‌ ایران فدای رهبر

اینا از خانواده‌های هزار پدرانند

باید چاره‌ای اندیشید که این انچوچک، سید علی‌، رهبر دزدن عالم نتواند ایران را فدای جسم علیل خودش کنه!

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور July 5, 2019 12:04 PM

این ادم حسین و اسلام زده و عقب افتاده از اول جز سالوس و ریا و دروغ پردازی چیزی نمیدانست و حالا که دیگر تاریخ مصرفش تمام شده ولی در جمهوری اخوندی انقدر قحط الرجال هست که بهتر از او پیدا نمی کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


پروازرابخاطربسپر،پرنده مردنی است July 5, 2019 01:15 PM

ظریف دجال و جنایتکار، بچه هایش در آمریکا زندگی و تحصیل میکنند، آمریکا باید دُم آن کثافتها را بگیرد و مثل سگ هار(بیماری هاری که میدانید چیست)، بیرون شان بیندازد،
این شریک جرم و جنایتهای آخوندی، در فرصتی که متأسفانه دولت ترامپ به او داد(اعلام از قبل احتمال تحریم او)، مطمئناً دست به اقدامات سریعی برای جابجا کردن حسابهای بانکی و مالی و غیره زده و میزند،
متوجه شده اید از بعد از اعلام اینکه ممکن است تحریم شود، دیگر آن نیش چندش آور از چهرۀ شبیه عنتر ظریف محو شده، و دهانش(با عرض معذرت ازسایر کاربران) به مقعد میمونهای باغ وحش ها شبیه شده!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush July 5, 2019 01:59 PM

فکر می‌کنم همه از لبخند کریه این ملیجک خسته شده‌اند؛ اگر هنوز هم جواب تلفنت را میدهند زنگ بزن احتیاج به سفر‌های انچنانی به هتل‌های ۵ ستاره با آن سرو وضع نیست؛ تحریم اینها بسیار زیباست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ferodin July 5, 2019 02:03 PM

این مردک ظرافت خاصی در .... مالی دارد در سیاست و سیاستگذاری مملکت دلقکی بیش نیست آدم از اینهمه ظرافت او در ... مالی جانورکثیفی مثل سید علی گدا دچار تهوع میشه!
تف به روتون زنازادهای سراپا دروغ و صد رنگی!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی July 5, 2019 03:36 PM

جواد ظریف دارد تقیه میکند و همان دروغ متعارف رامیگوید مگر ممکن است وزیر خارجه یک رژیم غارتگر ودزد باشی وسالیان دراز به دریوزگی چنین رژیمی مشغول باشی و حسابی در خارج از کشور نداشته باشی؟ این احتمال هست که در آمریکا نباشد یا از طریق فرزندش حسابها خالی ومسدود شده باشد اما نمیتواند حابی وجود نداشته باشد میتواند در سوئیس یا مالزی یا کانادا ویا هر جای دیگر دنیا باشد آنچه مسلم است حساب وجود دارد و خزانه داری آمریکا همه جیک وبوک آنرا میداند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ferodin July 5, 2019 03:40 PM

طفلی این دفعه رو راست میگه چون اونی رو هم که داخل شلوار داره از دیگران قرض گرفته

گزارش یا اعتراض به این نظر


mari July 5, 2019 05:30 PM

تعبیری که آرش صبحی از جواد ناظریف کردند کاملا درست و دقیق است این انسان مفلوک مزدوربرای داشتن پست وزارت بی ارزشی باید دست بخدمت یک روضه خون و دعا نویس باشه این بی مقدار حتی ارزش و اعتباری برای آن مدرک دکترا قائل نشد فقط بخاطر حفظ مقام وزارت که در حکومت اسلامی هیچ پست و مقامی برای مردم ایران دوست ارزش و اعتباری ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


قلی ایرانی July 5, 2019 07:40 PM

اینقدر خندیدنش چندش آوره مانند این میماند مقعد الاغی باز شود که تاپالشو خالی کنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک پرسا July 5, 2019 09:35 PM

- گاو از بیابان بغداد آید ناگهان -- می رود از این سران تا آن سران -
- زین همه نوش و خوراک_ خوش مزه -- چیزی نمی بیند، جز پوست خربزه -
- آخوند بی عمامه، روباه شیاد خندان خون آشام، ظریف ظالم، مزدور خامنه ای، با شهروندی و ملیت و پاسپورت آمریکایی !
- خون میچکد ز نام و نشان مرگ آور_ آن خود فروشان تازی پرست و خمینی پرست
- نه اسلام - نه قرآن - جاوید نام ایران
( بابک پرسا )

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام July 12, 2019 07:14 PM

ظریف را در برزخ تحریم نگه داشته اند که در آینده گفته نشود آمریکا راه دیپلماسی را کاملا بست البته جوک و نکته ی خنده دار اینجاست که در کلیت این نظام آخوندی حتی یک نفر که بتواند انگلیسی نیم بند هم صحبت کند هم وجود ندارد که جای این احمق را بگیرد بهر روی این رژیم کارش تمام شده و چند صباحی بیشتر به پایان عمر آن باقی نمانده است شادباش پیاپیش به همه ی ایرانیان راستین

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:
  26253 بازدید |