آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 آبان ماه 1398 = 25-10 2019

واکنش بین‌المللی به جنایت تازه داعشی‌های ایران

سازمان عفو بین‌الملل درباره اجرای حکم قطع ید در شهر ساری، مرکز استان مازندران در ایران گفت: قطع عضو و مثله‌سازی برنامه‌ریزی شده انسان‌ها یک حمله هولناک علیه کرامت انسانی است.

روز چهارشنبه یکم آبان روابط عمومی دادگستری استان مازندان در اطلاعیه‌ای از اجرای حکم قطع دست یک سارق در یکی از شهرهای این استان خبر داد و اعلام کرد که این فرد به سرقت از منازل مردم اعتراف کرده و حکم او در زندان ساری و با حضور مقامات به اجرا در آمده است.

یک مسئول سازمان عفو بین‌الملل در واکنش به این اقدام وحشیانه گفت: این مجازات شکلی شنیع از شکنجه‌ است و هرگونه تلاش از سوی مقامات که آن را به شکلی جز این جلوه دهند، شرم‌آور است.


حکومت داعشی در ایران

جمعه 15 خرداد 1394؛ یک منبع محلی در استان نینوا تاکید کرد که گروه تروریستی داعش دست سه غیرنظامی را به اتهام دزدی قطع کرد در حالی که اتهام یکی از آنان، سرقت ده مرغ و یک خروس بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع محلی در استان نینوا در گفتگو با السومریه نیوز گفت: گروه تروریستی داعش امروز جمعه دست سه غیرنظامی را به اتهام سرقت، در منطقه سوق النبی یونس در مرکز موصل با حکم قاضی دیوان قضایی داعش به نام الشیخ مهدی قطع کرد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد که اتهام یکی از این افراد، سرقت ده مرغ و یک خروس از یکی از خانه ها بود. دو نفر دیگر نیز به سرقت 30 کیسه آرد از یکی از مراکز تجاری متهم بودند.



اردلان October 25, 2019 06:10 AM

چنانچه حکم آفتابه دزدی از نظر شرع عسلام قطع انگشتان دست باشد پس بنابرین حکم ملاها آغازادها و زنازادهای آنها طی چهل سال اشغالگری جنایت دزدی منابع مالی ارزی و معدنی کشور سرگرم بوده اند تا کنون چه میتواند باشد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو October 25, 2019 09:10 PM

دلیل اصلی این است که زندان های ایران جائی برای پذیرش زندانی ندارند و قشون چندین نفره درسلولی کوچک جا داده شده اند و مخارج وهزینه نگه داری گریبانگیر حکومت ملعون آخوندی شده است که درحقیقت تولیدگر فقرو معتادی و بیکاری و ضممیمه آنهم دزدی و جنایت افشارگسیخته رایج بین مردم شده است برای حل ایم معضل رژیم آخوندی اقدام به ایجاد وترس ووحشت با قطع اعضاء بدن می کند که دزدان را بترساند که زندانی نشوند که خرجی برایش دارد لازم است گذری به دادگاه ها و دادگستری ها بکنید که مملو است ازدستگیرشدگان بزه کارو جنایت گرو دزد که اکثرا" بیکاران و جوانان هستند رژیم آخوندی نه برنامه اقتصادی دارد ونه تولیدی و کارخانه ها یکی پس ازدیگری تعطیل شده اند درخیابان ها قدم بزنید موجی ازبیکاران و معتادان وگدایان مچون قشونی ازمورچه ها به چشم می خورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: