آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 20 فروردین ماه 1398 = 09-04 2019

فیلم؛ شعار "مرگ بر خامنه ای" در مناطق سیل زده

فیلم زیر: شعار مرگ بر خامنه اى در مناطق سیل زده خوزستان

فاجعه ای بدتر از سیل در برخی نقاط سیل زده

به رغم فروکش کردن نسبی خطر سیل در ایران سازمان هواشناسی امروز اعلام کرد بارش شدید باران و آب‌گرفتگی معابر همچنان برخی نقاط کشور از جمله شمال شرق ایران را تهدید می‌کند.

این در حالیست که بسیاری از شهرهای استان گلستان به ویژه آق‌قلا و گمیشان از اسفند ماه سال گذشته قربانی سیلی ویرانگر شدند.

به گزارش یورونیوز، سیل در این مناطق تا حدی فروکش کرده اما کارشناسان نسبت به خطر شیوع بیماری‌ها در روزهای پس از فروکش کردن سیل در استان گلستان هشدار داده‌اند.

هموطنی با انتشار این عکس در شبکه های اجتماعی نوشت: آق قلا 18 روز پس از سیل...نه تنها آب فروکش نکرده، نه تنها نیاز مردم رفع نشده، که این آب وامانده حالا شده مردابی از آشغال و گل و لای و تعفن و مدفوع و ...این آب با فاضلاب خانه ها قاطی شده....فاجعه ای بدتر از سیل...

خبرهای سیل در خوزستان

رئیس انجمن صنفی کشاورزی و منابع طبیعی دشت آزادگان گفته: دیگر چیزی از اراضی کشاورزی باقی نمانده است. حجم تخریبهایی که طی سیلاب‌های سال گذشته و سال جدید به ساکنان این شهرها تحمیل شده، بی‌سابقه است. ما به چشم خودمان شاهد فاجعه هستیم. انگار بازگشته‌ایم به دوران جنگ. والله که ما یک‌چنین سردرگمی و فجایعی را در دوران جنگ ندیدیم که امروز می‌بینیم.




www.youtube.com/watch?v=Haet3onj48o

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



رهایی ایرانیان March 28, 2019 04:06 PM

وقتیکه حاکمان احمق واپسگراوحریص برای غارت وچپاول بجای شایسته سالاری انها را یا کشتند یا فراری دادند به خارج از کشور ویک مشت اراذل واوباش
متظاهر وریشو ومنقش به استکان داغ بر پیشانی را مسئول مملکت کنند سرانجام میشه همین وضعیت تنها راه رهایی براندازی همه این حاکمان بیوطن واشغالگره که چهار چنگولی چسبیدند به خر سواری ودلشون نمییاد پیاده شوند نمیفهمند که مردم امروز اگاهند وتا دیر نشده باید بروند اوووهوی ی ی بیدار شو دیگه تمومه ماجرا

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان March 31, 2019 07:16 PM

دلیل اصلی بروز فجایع اخیر، سیلابهای  مرگبار مهیب و بسیار دهشتناک تخریب سدهای خاکی  ایجاد شده توسط سران بی سروپا و آدمکشان سپاه پاسداران در کل کشور سبب کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم بیخبر ایران میباشند! !
بهوش باشید که تا مادامی که  این رژیم اهریمنی و این نیروی نظامی تروریستی بر سر کار باشد شرایط از این هم بدتر خواهد شد!
پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیمان April 6, 2019 10:38 AM

آخه شما که میدانید تخلیه شهر در کشور های خارجی چه جور و به چه معناست چرا این گوه خوری این جمهوری دزدان ویرانگر اسلامی را بدون شرح مینویسید ؟ تخلیه شهر یعنی اسکان مردم در مراکز از پیش تعین شده کاملا مجهز به توالت , دستشوئی , تختخواب , مسائل بهداشتی , و حد اقل مسائل غذایی و این دزد ها میگند تخلیه یعنی با بار و بندیل به کوه ها فرار کنید و خودتون رو نجات بدید این جارکش ها که مملکت را اینگونه شخمی کرده اند فاقد شرف و ابرو هستند ( جارکش = فریاد زن ,, شخمی = گند زدن )

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو April 8, 2019 01:02 PM

اگر وضعیت فعلی با تسلط خامنه ای و دولت بیمار کنونی و دزدان و چپاولگران حاکم ادامه پیدا کند شک نکنید که قحطی، بیماری و گرسنگی تمام ایران را فرا خواهد گرفت ببینید در حال حاضر مردم حتی نمیتوانند مردگان خود را دفن کنند چون همه جا را یا آب و یا گل و لای فرا گرفته جهنم واقعی همین است، بسیار از مردم در مناطق مختلف توالت ندارند و مدفوع همه جا را فرا گرفته این وضعیت علاوه بر مشکلات بالا باعت شیوع بیماریهای خطرناک خواهد شد خدا نکند که وبا پیدا شود که اگر شیوع پیدا کند صدها هزار نفر کشته خواهند شد آیا حکومت فکری برای این عواقب دردناک کرده است؟ البته که خیر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: