آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 22 بهمن ماه 1397 = 11-02 2019

فیلم؛ بازهم توهین بی‌شرمانه نماینده ولایت به مردم

فیلم زیر: توهین هدایت الله خادمی، نماینده مجلس ولایت از ایذه خوزستان به یک بانوی ایرانی که از وضعیت سرویس بهداشتی استادیوم ایذه انتقاد کرده بود: خلایق هر چه لایق...

توهین این نماینده مجلس ولایت به مردم قبلا هم خبرساز شده بود. او چندی پیش در جواب یکی از مراجعان که تقاضای حل مشکلات مردم را داشت گفته بود: به افراد عقب مانده‌ای مثل تو ارتباطی ندارد.

این نماینده مجلس پیش‌تر، بابت دریافت حقوق نجومی از شرکت نفت مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفته بود. وزارت نفت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: «بالاترین رقم پرداختی ناخالص به نمایندگانی که کارمند نفت محسوب می‌شوند، مربوط به جناب آقای هدایت‌الله خادمی نماینده مدعی است که آخرین رقم دریافتی ناخالص ایشان بالغ بر ۲۷ میلیون تومان در ماه بوده است.»

در ادامه این اطلاعیه آمده بود: «ایشان (خادمی) از یکم مهرماه سال ۱۳۸۷ از یک واحد مسکونی متعلق به شرکت نفت در برج "آ اس پ" تهران به وسعت ۲۹۰ مترمربع به عنوان خانه سازمانی استفاده می‌کرد که پس از فشار و اصرار وزارت نفت، سرانجام در یکم اسفندماه ۱۳۹۶ این واحد سازمانی را پس از قریب به ۱۰ سال تخلیه می‌کند.»

این اطلاعیه بعد از آن صادر شد که هدایت الله خادمی توییتی با این مضمون منتشر کرد: «در چند ماه گذشته، باز تعدادی از نمایند‌های فعلی، نه ادوار، به وزارت نفت منتقل شده‌اند و حقوق آن‌ها ٣٠٠ تا ٥٠٠ درصد افزایش یافته در حالی که موکلان بیکار و افسرده و دانشجویان نفت رها شده (اند)؛ امیدوارم هیات رییسه که قبلا انکار کرده بودند، اقدامی کنند.»




www.youtube.com/watch?v=KYjz2drQF4E

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام February 11, 2019 12:07 PM

طوق زرین همه بر گردن خر میبینم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: