آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 20 آبان ماه 1397 = 11-11 2018

دعوت شبكه ماهواره‌ای از خبرنگار دروغگو

سايت برترين‌ها: سعید کمالی دهقان، خبرنگار روزنامه گاردین که اخيرا در توييتي ادعا كرده بود جمال خاشقجي به دليل اينكه منبع مالي شبکه ماهواره ای "ایران اینترنشنال" را به او لو داده بود، كشته شد از طرف این شبکه به گفت و گوی زنده تلویزیونی دعوت شد.

اين شبکه‌ ماهواره ای در متني نوشت: «ایران اینترنشنال از آقای سعید کمالی دهقان برای شرکت و گفت‌و‌گو در یک برنامه تلویزیونی دعوت می‌کند. این گفتگو شامل ادعاهایی می‌شود که ایشان درباره منابع مالی ایران اینترنشنال در روزنامه گاردین مطرح کرده‌ است.»


ادعاهای دروغ "پینوکیو نیوز" دوباره برملا شد

خبرنگار بسیجی گاردین توییت‌هایش را حذف کرد!

این خبرنگار بسیجی امروز در توییت‌هایی مدعی شده بود جمال خاشقجی قبل از مرگش به او گفته بود كه عربستان سعودی هزینه یك شبكه فارسی‌زبان (ایران اینترنشنال) را پرداخت می‌كند.

وی سپس در توییت دیگری تلویحا عنوان كرد كه امكان دارد این موضوع، برایش تبعاتی در بر داشته باشد.

سفیر جمهوری اسلامی در لندن هم بلافاصله توییت كرد که مقامات ذیربط از مخاطرات احتمالی برای این خبرنگار (کمالی دهقان) آگاه هستند و سفارت نیز با آنها در تماس است.

این در حالیست كه برخی از کاربران ایرانی در توئیتر، ابهامات و سوالاتی درباره پیشنه و وضعیت این خبرنگار روزنامه گاردین مطرح و مدعی شدند كه او زمانی كه در ایران فعالیت رسانه‌ای می‌كرد، خبرنگار خبرگزاری فارس بوده است.



Rahi November 11, 2018 10:48 AM

آما اگر هزینه ی تلویزیون مشکوک اصلاح طلبان دو استری ازسوی محافل انگلیسی پرداخت شده باشد، عذربد ترازگناه است من ضد ایرانی تراز انگلستان نمی شناسم دولت فخیمه دویست سال است که کمر به نابودی ایران بسته است برهه های تاریخی خیانت انگلستان به مردم ایران فراموش شدنی نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang November 11, 2018 11:17 AM

در دنیای امروز نمیشود منبع مالي یک شبکه ماهواره ای را پنهان کرد که این خبرنگار بسیجی ادعا میکند من از مرحوم جمال خاشقجي شنیدم (شایعه هست خاشقجي هنوز زنده و در زندان عربستان هست ) خود علی خامنه ای صاحب شبکه ماهواره ای پرس تلویزیون در لندن و پاسدارن صاحب چندین شبکه ماهواره ای در لبنان هستند و فرق شبکه ماهواره ای انها با ایران اینترنشنال این هست انها تروریستهای اسلامی ضد غرب و ضد اسراییل و ضد عربستان را دعوت میکنند ایران اینترنشنال ایرانیان مدرن صلح دوست و ضد جنگ مثل شاهزاده رضا پهلوی یا استاد و پرفسورهای معروف ایرانی را به شبکه ماهواره ای خودشان دعوت میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش November 11, 2018 11:15 PM

بی آبرو تر و پلید تر از آخوند رافضی همین گاردین است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: