آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 20 خرداد ماه 1396 = 10-06 2017

حوادث تهران؛ نفرت پراکنی علیه مردم کُرد

دبیرخانه سازمان دفاع از حقوق بشر کُردستان

حمله تروریستی و خونین اخیر در تهران که منجر به قتل و مجروحیت شماری از شهروندان مدنی گردید، موجبات جراحت وجدانهای بیدار و تاسف و تاثر عمیق سازمان دفاع از حقوق بشر کُردستان را فراهم آورده است.

این سازمان ضمن اعلام همدردی و همبستگی با بازماندگان قربانیان و شهروندان تهرانی،اقدام تروریستی تروریستها را غیرانسانی ومحکوم می داند.

سازمان دفاع از حقوق بشر کُردستان مجازات عاملین وآمرین اقدام تروریستی اخیر در تهران را ،در چاچوب قانون و موازین حقوق بشر خواستار شده و در عین حال خواهان مراعات حقوق قانونی و حقوق بشر افراد مضنون به همکاری با گروه تروریستی یاد شده که در استانهای تهران، سنندج، کرمانشاه و ارومیه بازداشت شده اند، میباشد.

این سازمان همچنین انتساب دادن تروریستها و افراد تروریست و اعضای گروه دولت اسلامی داعش به مردم کُرد و به جنبشهای مدنی وسیاسی کُردستان" روژهه لات" را ناروا، ناموجه و ترویج نفرت پراکنی علیه مردم کُرد می داند، و پایان بخشی به چنین اقدام نفرت انگیزی را خواستار است.

شنبه 20 خرداد ماه ۱۳۹۶/دهم ژوئن



akbar June 10, 2017 02:45 PM

از اول معلوم بود برنامه ریزی برای کوبیدن کردها
بعدش لابد نوبت بلوچ و ترکمن
شاید هم عرب زبانان جنوب
خلاصه سنی ها باید شیعه شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira June 10, 2017 04:46 PM

علی گدا خون خوار دست از کشتار مردم ایران و منطقه بردار

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang June 10, 2017 08:08 PM

بدبختی این هست که خبر فقط از رژیم اخوندی میاد اخوندی که یک روده راست نداره و درحادثه تهران اول گفتن این گروه تروریست عرب داعشی بودند بعد گفتند ایرانی خوزستانی بودند که عربستان انها را فرستاده حالا میگند ایرانی کرد هستد ولی من هیج کرد ایرانی ندیدم که عربی صحبت کند شکی نیست حادثه تهران آخوندا را به وحشت انداخته چون برای اولین بارایرانی بر ضد آخوند اسلحه برداشته در صورتیکه آخوندا خوشحال بودند که ایرانیها را انچنان ترساندند که هیج ایرانی جرات اینکارها را ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


masood June 11, 2017 06:09 AM

بدترین نوع حکومت در دنیا { حکومت مذهبی دیکتاتوری } جمهوری اسلامی ایران // وسرانجام این حکومت به خاطر ماهیت اصلی خویش برای همیشه محو خواهدشد دیر نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: