آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 11 فروردین ماه 1396 = 31-03 2017

کار ترامپ و اتحادیه اروپا به تهدید کشید

درپی حمایت رئیس جمهور آمریکا از برگزیت؛
رئیس کمیسیون اروپا به دونالد ترامپ هشدار داد مقابله به مثل خواهیم کرد

رئیس کمیسیون اروپا به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هشدار داد چنانچه به حمایت خود از برگزیت ادامه دهد پروژه استقلال ایالت اوهایو و شهر آستین در ایالت تگزاس آمریکا کلید خواهد خورد.

ژان-کلود یونکر گفت دونالد ترامپ باید دست از تمجید برگزیت و حمایت از خروج از اتحادیه بردارد وگرنه پروژه استقلال ایالت های اوهایو و شهر آستین واقع در تگزاس کلید خواهد خورد.

یونکر گفت: برگزیت پایان کار نیست، بسیاری از مردم خواهان آن هستند، حتی افرادی که در قاره های دیگر هستند. رئیس جمهور جدید آمریکا خوشحال است که برگزیت در حال اتفاق افتادن است و از دیگر کشورها نیز خواسته است همین کار را بکنند؛ اگر او بخواهد اینگونه ادامه دهد، من هم استقلال اوهایو و آستین، واقع در تگزاس را در آمریکا تبلیغ خواهم کرد.



Dariush March 31, 2017 01:47 PM

نمک به حرام به این میگویند! البته درد اتحادیه اروپا جای دیگری است؛ در دیدار با خانم مرکل، پرزیدنت ترامپ صورت حساب ۳۰۰ میلیارد دلاری ناتو برای حفاظت آلمان به ایشان داده و تقاضای پرداخت آن را کرد، بقیه کشور‌های اروپا هم صدها میلیارد‌ها دلار به آمریکا بدهکار هستند؛ کافی‌ است که آمریکا نیروهای خود را از اروپا خارج کند و باید دید چند روز در مقابل پوتین دوام میاورند؛ آقای ترامپ صدای مردم آمریکا است و تهدید مردم آمریکا و کشورشان که ۲ بار در صد سال اخیر آنها را از دست آلمان نجات داده است چیزی بجز نمک نشناسی نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa March 31, 2017 02:02 PM

رئیس کمیسیون اتحادیه رئیس جمهوری چون حاج اوباما میخواهد که هرغلطی که به نفع منافع اتحادیه اروپادبوده تا کنون انجام شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام April 1, 2017 01:13 AM

خوب حالا فرض کنیم کل اروپا را حاکمیت مافیائی و دیکتاتوری پوتین تحت سلطه قرار دهد آیا شرایط امریکای ترامپ و یقه چاکان ایرانی او چون بهتر از الآن خواهد بود من که نمیفهم این هما و داریوش در پی چی هستند؟ دنیائی که دیکتاتور ها، فاشیستها و رهبران خودشیفته و روانی بر آن حکمرانی کنند؟ اگر ایدآل شماها این هست چرا نمی روید ایران زندگی کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush April 1, 2017 02:01 PM

یادش بخیر بهرام، در ایران سابق می‌گفتیم شما مثل اینکه در باغ نیستی‌، ۱۲ سال است که کشور‌های اروپا صورتحساب ناتو را پرداخت نکردند یعنی‌ مالیات دهندگان آمریکایی مثل من هستند که باید خرج حفاظت اروپا را تامین کنند؛ این صورتحساب به بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار رسیده است؛ قبل از اینکه لمپن مأبانه به دیگران توهین کنی‌ کمی‌ فکر کن و در مورد چیزها که آشنایی نداری سکوت کن!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: