آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 مهر ماه 1395 = 08-10 2016

ورود شورای امنیت به فوتبال ایران و کره

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از ورود شورای امنیت کشور به موضوع بازی فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورای حسینی خبر داد.

مهر: علاءالدین بروجردی امروز در حاشیه رونمایی از مستند «خط قرمز» (درباره زندگی و مبارزات شیخ عیسی قاسم) که در خبرگزاری مهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران از ورود شورای امنیت کشور (زیرمجموعه شورای عالی امنیت ملی) به موضوع رقابت فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورای حسینی اشاره کرد و افزود: بر اساس گزارشی که وزیر ورزش و جوانان ارائه داده است، زمان‌بندی این رقابت در اختیار ایران نبوده و طبق مقررات فیفا، در صورت عدم حضور ایران از دو بازی بعدی نیز محروم می‌شویم.

وی افزود: بر این اساس و با جمع‌بندی صورت گرفته در شورای امنیت کشور، قرار شده است این بازی با روح عاشورایی و با ایجاد نمادهای حسینی در ورزشگاه برگزار شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تأکید همه، حفظ حرمت ایام عزای حسینی است و ورزش‌دوستان نیز حتماً این مسئله را مد نظر خواهند داشت.



saeed October 8, 2016 07:35 PM

روز تاسوعا بزرگترین حسینیه ایران رو با جمعیت عزادار ۱۰۰ هزار نفری شاهد خواهیم بود خوبه بازیکنان کره جنوبی هم از قبل آموزش های لازم رو ببینن که در حین مسابقه خوب عزاداری کنند و خدای ناکرده یه وقت اگه گل زدن ، شادی نکنند و فقط با "یا حسین" گفتن شادی خودشون رو ابراز کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid October 8, 2016 11:41 PM

تمام ترس رژیم از یک عاشورای دیگر مانند عاشورای سال ۸۸ میباشد بقیه صحبت هایشان حرف مفت است
باید از جوانانمان در استادیوم حمایت کنیم در صورتی که آخوندها دست به خشونت بزنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: