آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 23 تیر ماه 1395 = 13-07 2016

حمله اوباش خامنه ای به دختر اوباما با شنیع ترین کلمات

آبرو و حيثيت براي جامعه ايرانی باقی نگذاشته‌ اند

بهارنیوز: در تازه‌ترين موج حملات شرم‌آور اوباش اينترنتي ايراني به شخصيت‌ها و چهره‌هاي سياسي، ورزشي، هنري جهان، اين بار با تحريک برخي از خبرگزاري‌های رسمی در ايران، اوباش به صورت هدايت شده به صفحات اينستاگرام اوباما و دخترش، هجوم برده و شنيع‌ترين كلمات و جملات را نثار آنها كردند! به نحوي كه بعد از کامنت‌های زیاد از طرف اين اوباش، "مالیا اوباما" دختر باراک اوباما رییس جمهور آمریکا، صفحه اینستاگرامش را پرایوت کرد.

کامنت‌های جدیدترین پست اینستاگرام اوباما مربوط به کاربران اوباشان اينترنتي فارسی‌زباني است كه كاملا مشخص است در سالگرد توافق هسته‌اي (برجام) توسط جمعي مشخص و هدايت شده با انگيزه‌هاي تخريب توافق نامه هسته‌اي صورت مي گيرد و ارزش پرداختن به آن فقط از يك منظر و آن تشديد سقوط اخلاق در جامعه ايران وجود دارد. هرچند بايد پذيرفت؛ اين جماعت اوباش، اندك هستند و يقننا نمي توانند نماينده واقعي ايران و ايراني باشند اما بايد اين واقعييت تلخ را پذيرفت، همه اين رفتارهاي شرمسارانه، در بين افكار عمومي خارجي‌ها به پاي ايرانيان گذاشته مي‌شود.

اين پديده زشت كه نمونه‌اي از سقوط اخلاق و ارزش‌هاي انساني در بخش‌ها و لايه‌هايي از جامعه ايران است كه در هيچ جاي جهان و در هيچ دوره از تاريخ ايران سابقه ندارد، عملا چهره‌اي بي اخلاق، فحاش، بي فرهنگ و عقب مانده از ايران و ايراني در بين جهانيان عرضه كرده كه با تداوم اين حركت‌ها، آبرو و حيثيتي براي ايرانيان باقي نخواهد ماند. واقعا آيا وقتي يك خبرگزاري رسمي كشور، اوباش اينترنتي را تحريك مي‌كند به صفحه دختر اوباما بروند و به او فحش بدهند!، نبايد به حال و روز امروز جامعه ايران تاسف خورد و براي چند هزار سال فرهنگ و اخلاق موجود در آن فاتحه خواند؟


دختر اوباما، اوباش اینترنتی را خجالت‌زده کرد

هجوم برخی کاربران فارسی زبان که به اوباش اینترنتی مشهور هستند، به صفحه اینستاگرام "مالـیا اوبـاما" دختر "بـاراک اوبـاما" رئیس جمهور آمریـکا واکنش های زیادی را به دنبال داشت. برخی از کاربران فارسی زبان‌ با رفتن به صفحه دختر اوباما درخواست های خود را با زبان طنز و مزاح مطرح کردند.

بعد از مدت زمانی کوتاه، مالیا اوباما که از هجوم کاربران به صفحه اینستاگرامش شگفت زده شده بود، صفحه اش را پرایوت کرد. بسیاری از ایرانیان برای معذرت خواهی و دلجویی از او، در اینستاگرام به وی دایرکت ارسال کردند و مالیا اوباما این دایرکت ها را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.

مالیا اوبا در جواب یکی او در واکنش به یکی از دایرکت هایی از از طرف ایرانیان برای او ارسال شده بود و از او بخاطر بی احترامی ها معذرت خواهی کرده بود گفت:" شما می توانید فردی را هیچ وقت نبخشید. بسیاری از مردم در این جهان فقیرند چون تنها چیزی که دارند پول است. من فهمیدم که ایرانیان افراد بسیار خوبی هستند چون آن ها از من عذر خواهی کردند و من پذیرفتم".

ایران پرس نیوز




فریبرز July 13, 2016 01:04 PM

بقول زنده یاد رضا فاضلی باز امّت اسلامی حرف کم آورد ناچار شد پائین تنه اش را بیاورد توی دهانش!

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش July 13, 2016 08:05 PM

حاج حسین خوردی نوش جانت مسلمان یعنی این اونم از نوع اشغالگران ایران بیا این اخر دوره ریاست جمهوریت ایررانیان رو نجات بده و بشو کوروش دوم برای ایرانیان اسمتو با اینکار ابدی میکنی برای ایرانیان گرچه میگن مسلمانی و طرفدار این ادمخوران

گزارش یا اعتراض به این نظر


danny July 14, 2016 07:15 AM

سقوط اخلاق و ارزش‌هاي انساني در بخش‌ها و لايه‌هايي از جامعه ايران است كه در هيچ جاي جهان و در هيچ دوره از تاريخ ايران سابقه ندارد، عملا چهره‌اي بي اخلاق، فحاش، بي فرهنگ و عقب مانده از ايران و ايراني در بين جهانيان عرضه كرده كه با تداوم اين حركت‌ها، آبرو و حيثيتي براي ايرانيان باقي نخواهد ماند واقعا آيا وقتي يك خبرگزاري رسمي كشور، اوباش اينترنتي را تحريك مي‌كند به صفحه دختر اوباما بروند و به او فحش بدهند!، نبايد به حال و روز امروز جامعه ايران تاسف خورد و براي چند هزار سال فرهنگ و اخلاق موجود در آن فاتحه خواند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: