آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 22 اردیبهشت ماه 1395 = 11-05 2016

تمام "مستشاران" این عکس دسته جمعی کشته شدند

باشگاه خبرنگارن (صداوسیما): عکس دسته جمعی اعضای سپاه کربلای مازندران که جمعه گذشته در خان طومان سوریه شهید شدند. (عکس زیر)

برت مک گرگ، نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف بین‌المللی علیه داعش در گفتگویی با تلویزیون سی.بی.اس گفته: جنگ در سوریه به جنگی فرسایشی میان طرفین تبدیل شده و در صورتی ‌که ادامه ‌دار شود فرسایشی ‌تر خواهد شد.

وی در باره تلفات رژیم اسد و حامیانش نیز گفت: رژیم اسد از شروع جنگ تا کنون بیش از 90 هزار تن از نیروهایش را از دست داده است.

ایران پرس نیوز




فریبرز May 11, 2016 12:25 PM

باشد که همه داوطلبان شهادت بسان این گروه به آرزوی دلشان برسند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


میتی May 11, 2016 02:10 PM

قیافه هاشون به مستشار نمیاید معمولا مستشارها نظامیان جا افتاده و مسن تر میباشند اینها بیشتر شبیه بسیجی های مزاحم مردم و سربازان گمنام امام و لباس شخصی ها هستند ملت شانس آوردن که اینها اسیر نشدند چون در صورت اسارت اینها باید میلیونها دلار از کیسه ملت میرفت تا این تهفه ها به وطن برای ادامه مزاحمت باز گردانده میشدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


babk May 11, 2016 06:55 PM

تبریک به پدر و مادران این اوباش ها که چنین فرزندان پوک مغزی تربیت کردند که در عنفوان جوانی باید در دام شیادان خامنه ای شستشوی مغزی شوند و با زندگی که فقط یکبار هدیه داده شده بدرود گویند و تا ابد سوک وار جای بس شگفتیست که پس ازگذشت ۳۷ سال هنوز عده ای پی به درک مافیای جمهوری نائسلامی موفق نشده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهمن رهبری May 13, 2016 07:02 PM

آرزومندم که تمام عوامل این رژیم همانند اینان شاد بروند و روان افقی برگردند و شرشان از سر ملت بیچاره ایران کم شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: