آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 16 دی ماه 1394 = 06-01 2016

ایران؛ انفجار جمعیت جوانان تحصیل کرده بیکار

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حجم جوانان تحصیل کرده بیکار بیش از اندازه است که برای بهبود این شرایط ، باید سیاست های راهبردی در این زمینه اتخاذ شود.

محمد اسماعیلی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اینکه فرآیند حوزه اشتغال نیازمند به بهبود است؛ اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت بیکاری جوانان تحصیل کرده بسیار نگران کننده است و باید در جهت بهبود بخشیدن به این امر سیاست های راهبردی اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: این مشکل حل نخواهد شد مگر اینکه همه دستگاه های مربوطه و خود مردم و جوانان با یکدیگر در تعامل و همکاری باشند.

اسماعیلی با بیان اینکه دولت متولی اشتغال جوانان است ،ادامه داد: با توجه به مشکل اقتصادی کشور، بیشترین آسیب در زمینه اشتغال زایی و کسب درآمد ، متوجه جوانان شده است که دولت بدلیل متولی امر اشتغال و اقتصاد کشور ، با همکاری و تعامل دیگر دستگاه ها باید گامی اساسی در بهبود این شرایط بردارد.

وی در خصوص آسیب های جبران ناپذیر بیکاری جوانان افزود: جوانان بیکار ، بدلیل نداشتن مشغله ذهنی و خستگی از اوقات بیش از حد فراغت ، سعی در پر کردن وقت خود کرده که در این بین ممکن است در معرض هزاران خطر و بزهکاری های اجتماعی و ... قرار گیرند.



MahtabM January 6, 2016 11:43 AM

جوانها بریزید بیرون و شر این بیسوادان و دزدان و غارتگران را از سر خود کم کنید و خود کشوری دموکراسی و مردمی را درست کنید و کار را به کاردان بسپارید که آینده از ان شما و فرزندانتان باشد مرگ بر جهوری کثیف اسلامی و سران دزد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: