آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 آبان ماه 1394 = 11-11 2015

کنایه‌ های تازه خامنه ای به دولت روحانی

علی خامنه‌ای در تازه‌ترین انتقاد‌‌ها و حملات خود به برخی از سیاست‌های دولت حسن روحانی به خصوص در حوزه آموزش عالی گفته «احساس حقارت» در برابر غرب «بسیار خطرناک» است.

به گزارش دیگربان، آقای خامنه‌ای در جمع گروهی از دانشگاهیان زبان به انتقاد از وضعیت دانشگاه‌ها و روند رشد عملی کشور گشوده و افزوده «افت سرعت علمی ایران» در سال‌های اخیر «بسیار بد» است و باید جبران شود.

وی از اینکه «برخی در دانشگاه یا در روزنامه با خود کم بینی می‌گویند ما چیزی نیستیم و منزوی هستیم» انتقاد کرده و خطاب به آن‌ها گفته «حالا خودتان را کم می‌بینید، چرا دیگر ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را کم می‌بینید؟»

رهبر جمهوری اسلامی این نوع رفتار در برابر غرب را نشانه «حقارت» دانسته و افزوده «همه دنیا می‌گویند ایران کشور عزیز و مقتدری است و دشمنان از نفوذ جمهوری اسلامی ناراحتند.»

خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود از وضعیت فرهنگی دانشگاه‌ها il انتقاد و اظهار کرده «کار فرهنگی را در دانشگاه بعضی با کنسرت و اردوی مختلط اشتباه گرفته‌اند؛ غربی‌ها چه بهره‌ای بردند از اختلاط؟ اسلام، انسان را شناخته که حکم حجاب و عدم اختلاط را داده است.»

وی همچنین از مسئولان دانشگاه‌ها و وزارت علوم خواسته «به جوان‌های مؤمن و انقلابی میدان» بدهند.



freedom November 11, 2015 11:53 AM

تو دباره دهانت را باز میکنی و چرت و پرت میگی ، پدر سگ بی شرف شما با انقلابتان کشور نه به ۱۴۰ سال بلکه به ۱۰۰۰ سال به عقب راندید !
مرگ بر تو و جمهوری اسلامیتان

گزارش یا اعتراض به این نظر


mitra farahani November 11, 2015 06:55 PM

کنایه ومتلک تولفافه گفتن کار ترسوهائی هست که جرا وشهامت رو در روئی نداشته باشند بتازکی رهبر خود خوانده مسلمانان جهان چرا وازچه میترسد ؟ از رسمن جانی اگر میترسد چونکه همه آنچه میباشد تا خرخره مدیون وی میباشد اما از تدارکات چی دیگر چرا ؟ نکند ازوی هم خرده وبرده سربه زیری دارددراین صورت باید پذیرفت که پشم های آغا کلا ریخته وحنایش رنگی ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: