آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 2 شهریور ماه 1394 = 24-08 2015

هشدار شدیداللحن رئیس قوه قضائیه به روحانی

رئیس قوه قضائیه به حسن روحانی به خاطر اظهارات «عوامانه» با هدف «جو‌سازی» علیه شورای نگهبان هشدار داد و به اعلام موجودیت یک حزب اصلاح‌طلب نیز واکنش نشان داده است.

به گزارش دیگربان، آخوند صادق لاریجانی به دولت یازدهم تذکر داده علیه شورای نگهبان «حاشیه سازی» نکند چراکه «اکنون کشور نیاز به همدلی و تلاش و کار مجاهدانه دارد.»

وی بی‌آنکه نامی از روحانی ببرد گفته «چرا برخی آقایان در خصوص شورای نگهبان فضاسازی می‌کنند و حرف‌های حاشیه‌ای می‌زنند و جدال به راه می‌اندازند؟»

حسن روحانی هفته گذشته گفته شورای نگهبان در انتخابات تنها وظیفه نظارتی دارد که این اظهارات با واکنش صریح محمد‌علی جعفری فرمانده سپاه و جریان محافظه‌کاران تندرو مواجه شده است.

این دسته از محافظه‌کاران می‌گویند دولت حسن روحانی با همکاری گروهی از اصلاح‌طلبان تلاش‌ها برای تغییر ترکیب مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را آغاز کرده است.

آن‌ها از اعلام موجودیت حزب «اتحاد ملت ایران اسلامی» به عنوان یکی از نشانه‌های روشن تلاش اصلاح‌طلبان برای ورود به مجلس نام می‌برند.

رئیس قوه قضائیه نیز درباره این حزب گفته «برخی کسانی که در جریان فتنه ۸۸ فتنه گر بودند و برخی از آن‌ها محکومند، حالا آمده‌اند و لعاب و رنگ عوض کرده‌اند و احزابی درست» کرده‌اند.



ali August 25, 2015 09:54 AM

چيزي که هرگز به حساب نمي آيد خواست مردم است و شوراي نگهبان خوب ميداند که مردم رادر بندو زنجير دارد و ميتواند به زور چماق ولايت هر زهر ماري را به خوردش دهد و تنها ملت در برابر زهر مار حق انتخاب دارد که زهر مار خوب را بخورد يا زهر مار بد را ولي بايد بخورد و اگر نخورد دستگاه ولايت خودش دستگاه شياف دارد و به اين صورت ملت هم زهر مار را خورده هم شياف را عماله کرده و هم چماق ولايت را نوش جان کرده و قديمها به همين ملت روغن نباتي توليد خود را به زور سکه طلا و رقص جميله و گوگوش ميدادند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: