آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 تیر ماه 1394 = 16-07 2015

ایران: قتل بخاطر 4 هزار تومان مواد مخدر

پسر جواني که در معامله 4 هزار توماني مواد مخدر دوستش را کشته بود روز سه شنبه در مقابل هيات قضايي دادگاه کيفري استان تهران قرار گرفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اوايل اسفند سال 93 ماموران پليس در جريان وقوع يک قتل قرار گرفتند و با حضور در محل حادثه در پاکدشت به تحقيق در اين رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که پسر جواني با ضربه چاقو به قتل رسيده است، بنابراين تحقيقات در اين خصوص آغاز شد و ماموران پليس متوجه شدند که مقتول روز حادثه با يکي از دوستانش قرار ملاقات داشته است. به همين دليل پسر جوان شناسايي و دستگير شد.

وي در بازجويي‌ها با اعتراف به اين قتل به ماموران گفت: مقتول يکي از دوستانم بود. او روز حادثه با من تماس گرفت و گفت که به اندازه 4 هزار تومان برايش مواد مخدر ببرم. من هم برايش بردم ولي او پولي به من نداد، سر همين موضوع با او درگير شدم و او هم چاقو کشيد. من هم براي دفاع از خودم چاقويش را گرفتم و ضربه اي به او زدم و فرار کردم.

با اعتراف اين پسر پرونده وي با صدور کيفرخواست به شعبه دهم دادگاه کيفري استان تهران ارجاع شد.

روز سه شنبه متهم در مقابل هيات قضايي قرار گرفت و از خود دفاع کرد. وي به قضات گفت: باور کنيد قصد کشتن نداشتم و در يک لحظه عصبي شدم و مي‌خواستم از خودم دفاع کنم.

با اعترافات اين پسر هيات قضايي وارد شور شدند تا حکم خود را در مورد اين پرونده صادر کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: