آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 26 اسفند ماه 1393 = 17-03 2015

حمله شدید به آلمان/تهدید به تشکیل دادگاه صحرايی

کسانی که حرف های تفرقه افکنانه می زنند باید در دادگاه صحرایی محاکمه شوند

رسانه های حکومتی: رئیس سازمان بسیج گفت: امروز مستکبران به سنگر رسانه و تبلیغات پناه آوردند تا جوسازی و توهین کنند. دو سال است که جایزه فیلم اسکار را به فیلم هایی دادند که یا به انقلاب اسلامی طعنه هایی می زنند و یا علیه انقلاب موضع داشت.البته اسکار ، کن و برلین همه سر در یک آخور دارند و همه عوامل صهیونیسم هستند.اراده ای از خودشان ندارند و باید علیه اسلام و انقلاب و باورهای دینی ما حرف بزنند و فیلم بسازند چون از اسلام شکست هایی خوردند که هیچگاه یادشان نمی رود.

سردار نقدی همچنین از اختصاص جایزه شخصی اش به آلمان خبر داد و گفت: بنده هم بعنوان یک بسیجی کوچک به مناسبت روز شهدای مظلوم حلبچه می خواهم جایزه شخصی به صاحبان این رسوایی بدهم. آنها افراد مفسد ما را به کشورشان می برند و به آنها لقب "سر” و ” شوالیه” و القاب بزرگ و پر طمطراق می دهند. ما هم به آنها لقب می دهیم.برای آلمانی که ضد انقلاب را تکریم می کند و از سران فتنه حمایت می کند همان آلمانی است که از شاه خائن حمایت کرد.حامی سلطنت طلب ها و منافقین و کمونیست های از خدا بی خبر همین رژیم آلمان بود.آن کنفرانس آلمان و آن بی حیایی ها و عریان شدن و مفسده ای که علیه ارزش های انقلابی به راه انداختند یادمان نمی رود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با اشاره به اظهارات تفرقه افکنانه یکی از مسئولین دولتی (یونسی٬ دستیار ویژه روحانی) پیرامون نفوذ ایران در کشورهای منطقه تاکید کرد:برخی ها گفتند این آقا را عزل کنید و دیگران هم مطالب دیگری مطرح کردند اما باید بدانیم این اظهارات خیانت است باید کسی که به امت اسلام خیانت می کند و عامدانه حرف های تفرقه افکنانه می زند در دادگاه صحرایی محاکمه کنند.



mitra farahani March 17, 2015 04:09 PM

یکی نیست به این دیوانه آدم خوار بگه هرکی میگه نان وپنیر تویکی خفه شو سرت را بزاروبمیر

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش March 17, 2015 08:11 PM

حالا چرا اين يارو نقدي دزد و خيانتکار به ايران و مزدور علي گدا رهبر از هولش که فوري براي ديگران دادگاه صحرايي تشکيل بده لگن توالت رو سرش گذاشته ?? چقدر هم بهش مياد !

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرامرز March 17, 2015 10:39 PM

من می خواهم بدانم که مشگلات ایرانیان به تو متجاوز بیگانه عراقی چه ربطی داره؟ آخه تو کی هستی که در مورد ایران و ایرانی حرف می زنی خودت هم خوب میدانی که علی خامنه ای هیچکس از ایرانیان را پیدا نکرد که فرمانده مزدوران بسیجی کنه، لذا دست به سمت آدمکش جاسوس مزدور بیگانه ای چون تو دراز کرد تا خیالش راحت بشه همیشه در خدمتش باشه بنابراین تو بعنوان یک غیر ایرانی متجاوز هیچ حقی نداری که در مورد ایرانیان حتا کمترین اظهار نظری بکنی همانقدر که برای رئیس دزدان اسلامی، یعنی علی خامنه ای خوش رقصی میکنی کافیه

گزارش یا اعتراض به این نظر


اطلاع رسانی March 18, 2015 01:24 PM

هیچ میدانید این مردیکه که با اسم مستعار نقدی وعراقی و مزدور اجنیست مردیکه خائن برو بیرون از خاک ایران ولد زنای دزد دستم برسد خودم اعدام صحرای یت میکنم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: