آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 18 بهمن ماه 1393 = 07-02 2015

رژیم ایران در دریافت اس300 روسی عجله دارد

وزیر دفاع جمهوری اسلامی در نامه‌ای به همتای روس خود خواستار اجرای سند موافقتنامه همکاری‌های نظامی بین تهران و مسکو شد.

به گزارش دیگربان، پاسدار حسین دهقان در نامه خود خطاب به سرگئی شویگو، وزیر دفاع فدراسیون روسیه، بر اجرای سند موافقتنامه همکاری‌های نظامی میان دو کشور تاکید کرده است.

وی در این نامه افزوده اجرای مفاد موافقتنامه یاد شده گامی رو به جلو در روابط کلان تهران – مسکو خواهد بود.

رزیم ایران و روسیه ۳۰ دی ماه با امضای یک توافق‌نامه نظامی درباره ضرورت حل و فصل مشکل واگذاری سامانه موشک دفاعی اس‌ـ۳۰۰ به جمهوری اسلامی با یکدیگر توافق کرده‌اند.

در یک ماه اخیر گزارش‌هایی از آغاز همکاری‌های مشترک نظامی در برخی رسانه‌ها منتشر شده که سوریه و عراق از مهم‌ترین اهداف این همکاری‌ها است.

رژیم ایران سال‌هاست خواستار دریافت سامانه دفاع موشکی اس‌ـ۳۰۰ از روسیه است و مسکو به دلایل سیاسی و نظامی تاکنون از تحویل این سامانه به تهران خودداری کرده است.



homa February 7, 2015 12:02 PM

دراین شرایط حساس مساله اتمی که حتی در نشست ان در مونیخ بی نتیجه ماند من فکر کنم در اخر مساله اتمی رژیم به نتیجه نخواهد رسید واین کش دادن ها تا یکماه دیگر رژیم به بمب اتم هم دسترسی پیدا خواهد کرد ومساله تهدید امریکا که البته بلف است و حمله نظامی روی میز رئیس جمهور قرار دارد که سالهاست میگویند و عملی هم نشد خرید اس ۳۰۰ روسی از روسیه امادگی بیشتر رژیم در صورت حمله اسرائیل خواهد بود امریکا همیشه خودش را کنار کشیده و کشورهای ضد هم را بجان هم میاندازد نمونه مخالفت شرکت نتانیاهو که حق سخنرانی ودفاع از کشور خود در امریکا برای تهدیدهای رژیم وخواهان نابودی اسرائیل است میباشد و

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: