آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 22 دی ماه 1393 = 12-01 2015

سپاه پاسداران، منتقدانش را صراحتا تهدید کرد

پنجه کشیدن به چهره سپاه اقدام خطرناکی است

دیگربان: هفته‌نامه «صبح صادق»٬ ارگان رسمی اداره سیاسی سپاه پاسداران یادداشت وب‌سایت «خبرآنلاین» درباره سپاه را «اهانتی مزدورانه» نامیده و نسبت به «پنجه» کشیدن بر چهره این نهاد نظامی هشدار داده است.

هشدار این هفته‌نامه در واکنش به یادداشت حذف شده سایت «خبرآنلاین» درباره «فساد» برخی فرماندهان سپاه و تبدیل شدن این نهاد به مجموعه‌ای «خطرناک» نوشته شده است.

این در حالی است که «خبرآنلاین» ساعتی پس از آغاز اعتراض‌ رسانه‌های وابسته به سپاه اقدام به حذف این یادداشت کرد و از سپاه پاسداران به خاطر انتشار آن عذرخواهی کرد.

هفته‌نامه «صبح صادق» هم مقابل پروژه «سپاه‌هراسی و سپاه‌ستیزی» را کار «دشمن» دانسته و افزوده کسانی که «ننگ نوکری دشمن» را خرید‌ه‌اند٬ وظیفه اجرای آن را به عهده گرفته‌اند.

این هفته‌نامه در عین حال «پنجه» کشیدن بر چهره چنین نهادی از سوی هر فردی را «کاری بس سخت و خطرناک» عنوان کرده است.

نویسنده یادداشت نوشته مطلب خبرآنلاین «اهانت کاملاً مزدورانه‌ای» بود و چینش واژگان و ترکیب‌بندی عبارات این یادداشت از «نیت خبیثانه و مجرمانه نویسنده و کسانی که در نگارش و درج مطلب به نحوی با وی همراهی داشته‌اند» خبر می‌دهد.

ارگان اداره سیاسی سپاه افزوده فرازهایی از این یادداشت٬ «خزعبلات و اباطیل» و مصداق «تشویش اذهان عمومی» است.

«صبح صادق» نوشته نویسنده یادداشت باید به روشنی اعلام کند راه «سپاه‌هراسی و سپاه‌ستیزی» مستقیم را به سفارش چه کسانی و با همراهی چه کسانی طی کرده است.

این هفته‌نامه همچنین به افرادی که در آرزوی قهرمانی در قضیه «سپاه‌هراسی و سپاه‌ستیزی» بودند و این‌چنین «ناشیانه» عمل کردند نیز هشدار داده که «عرصه سیمرغ، جولانگاه مگس نیست.»



a January 12, 2015 05:48 PM

مثلث :> آخوند , پاسدار , بازار - و زیر مجموعه های هر یک از آنها دشمنان تاریخی ملت و کشور ایران هستند ! توجه کنید که این جنگ داخلی زرگری بر اساس جنایت و غارت و تجاوز در حق ملت ایران است و هیچ ربطی به آزادی وحکومت قانون انسان و حق و عدلت و رفاه و آرامش و آسایش و پیشرفت و تکامل و ملت ایران ندارد !,و این ترفند جهان سرمایه داری قرن اخیر برای هر چه بیشتر حاکمیت جنایتکاران دست نشانده جهان سرمای داری غرب بر کشور و ملت ایرانزمین است !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: