آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 17 مهر ماه 1393 = 09-10 2014

سراوان؛ نیروی انتظامی در ۱۲ ساعت به دو تله افتاد

ایسنا: نماینده سراوان در مجلس حوادث شب گذشته و صبح امروز پاسگاه آسپیچ سراوان را تشریح کرد و گفت: اشرار دیشب پس از انجام عملیات تروریستی ماشینی را به داخل پاسگاه بردند که حامل بمب بوده است و ساعت 7:15 صبح امروز این ماشین منفجر شده که باعث مجروح شدن سه یا چهار نفر از اعضای پاسگاه شده است.

هدایت‌الله میرمرادزهی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حوادث دیشب و صبح امروز پاسگاه سراوان، اظهار کرد: دیشب چند نفر به پاسگاه سراوان زنگ زدند و گفتند در چند کیلومتری سراوان درگیری صورت گرفته است. سه نفر از ماموران نیروی انتظامی خود را به این مکان رساندند اما متاسفانه این یک تله بوده است و این برادران توسط اشرار به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر گروه جیش‌العدل مسئولیت عملیات چهارشنبه شب در سراوان را بر عهده گرفت. در این اقدام مسلحانه، سه مامور نیروی انتظامی کشته شدند.


نیروی انتظامی در ۱۲ ساعت به دو تله افتاد

نیروی انتظامی شهر سراوان در استان سیستان و بلوچستان در کمتر از ۱۲ ساعت در «تله» گروهی از «اشرار» افتاد و چهار کشته و چندین مجروح داد.

به گزارش دیگربان، عصر روز گذشته مقام‌های محلی گزارش کردند یک درجه‌دار پلیس به همراه دو سرباز در کمین «اشرار» گرفتار و کشته شده‌اند.

این سه نفر پس از یک تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ عازم ماموریت می‌شوند که در طول مسیر در کمین «اشراری» می‌افتند که در انتظار آنها بوده‌اند.

گفته شده «اشرار» با حمله به خودروی پلیس از لحظه کشته شدن سرنشینان آن فیلم‌برداری کرده و سلاح‌‌های این ماموران را نیز با خود برده‌اند.

رسانه‌های محلی هم صبح روز پنجشنبه (۱۷ مهر) از حمله مجدد «اشرار» به پاسگاهی خبر داده‌اند که عصر روز گذشته سه پرسنل آن کشته شده بودند.

براساس گزارش‌ها انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در داخل پاسگاه علت اصلی مرگ یک درجه‌دار و مجروح شدن چند سرباز دیگر بوده است.

ماموران پلیس این خودرو را در منطقه‌ای از شهر سراوان یافته و آن را به داخل پاسگاه انتقال داده بودند که ساعت هفت صبح بمب به کار گذاشته شده در این خودرو منفجر شد.

این دو حمله به پلیس سراوان در نوع خود کم‌سابقه بوده و نشان دهنده تغییر روش گروه‌های مهاجم در طراحی عملیات‌های خود دارد.



هلو October 9, 2014 11:11 AM

فرانسه هم با کمک و شجاعت رزیستانها (گروههای مقاومت زیر زمینی) در زمان جنگ جهانی دوم نجات یافت۰ وقتی ملتی بیدار میشود رژیم عاصی و سست میشود۰ زنده باد شروران سراوان و حیف که سپاه و بسیجی و نیروی انتظامی بیش از این آزار نمیشوند و هنوز با جولان دادن در خیابانها همه را میترسانند در حالیکه ترس واقعی در درون آنها غوغا میکند و هر لحظه از طغیان این ملت آرام دلشان میلرزد۰ حالا چرا ما بجای یک طغیان عظیم شروع به انگولک کردن این نامردان نکنیم تا جایی که از سایه خود بترسند۰ اگر هر روز در چهار گوشه ایران دشمنان وطن فروش داخلی خود را آزار دهیم جانشان به لرزه در خواهد آمد و به لبشان خواهد رسید۰ شاید اینها نشانه یک دعوت از طرف هموطنان بلوچ ما است۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: