آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 18 مرداد ماه 1393 = 09-08 2014

اوباما؛ مشکل عراق داعش نیست، مالکی است

رئیس جمهور آمریکا امروز طی سحنانی در باره بحران عراق، مهمترین مساله در شرایط کنونی این کشور را تشکیل دولت جدید در عراق توصیف کرد.

اوباما گفت: حملات هوایی آمریکا راه حل بحران عراق نیست، بلکه می بایست راه حلی از درون عراق مطرح شود و آمریکا و سایر کشورها از آن حمایت کنند.

رئیس جمهور آمریکا افزود: حل مشکل داعش نياز به زمان دارد. این مشکل را نمی توان ظرف چند هفته حل کرد و این کار به نیروهای عراقی و تشکیل یک دولت جدید مربوط است.

وی افزود: ممکن است بسیاری از سنی های عراق و کسانی که از دولت بغداد نگرانی هایی دارند، به داعش بپیوندند، به همین دلیل باید دولت و ارتشی وجود داشته باشد که نماینده ملت عراق باشند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت، فرانسه و انگلیس از اقدامات آمریکا در عراق حمایت می کنند.





سلیمانی August 9, 2014 09:21 PM

اشتباه نکنید مشکل اصلی مردم ایران عراق و سوریه شخص بی کفایت و نالایقی به نام حجت الاسلام والمسلمین اوباما است آمریکا در طول تاریخ رییس جمهوری به این اندازه بی خاصیت وبی غیرت نداشته است نمایندگان کنگره آمریکا باید از این اشتباه فاحش تاریخی یعنی انتخاب اوباما به عنوان رییس جمهوربرای کشورشان درس عبرت بگیرند و توبه کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


كاويان August 10, 2014 03:01 AM

اين باراك حسين اوباما فكرميكند با آدمهايي مثل خودش وآخوندها طرف حساب است خيراينطورنيست همواره ارتجاع واستعماردوروي يك سكه بوده وخون مردم را ريخته اند ،داعش هم همان چيزي است كه خودش ميداندچون خودش با رژيم ايران آنرا بوجود آورده اند تاانقلابات خاورميانه وسرنگوني ديكتاتورهاي مزدورآنها را منحرف ومردم را قتل عام كنند وهمچنان نفت وثروت مردم منطقه راغارت كنند اين باراك حسين اوباما كه الان يكهو متوجه داعش شده چرا سه سال است درتفاهم وهماهنگي كامل با رژيم آخوندها وﭘوتين جنايتكاروقاتل مردم سوريه يك سنگريزه هم به داعش وحزب حسن قاتل درسوريه نزده ويكمرتبه دون كيشوت عراق شده است ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: