آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 16 مرداد ماه 1393 = 07-08 2014

مذاکرات و اظهارات نه چندان امیدوارکننده روحانی

ایرنا: نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و امریکا امروز ( پنجشنبه) در شهر ژنو سوییس مذاکرات دو جانبه خود را آغاز کردند. گفت وگوهای دوجانبه هسته ای در ژنو در سطح معاونان وزیر امور خارجه دو طرف برگزار شده است.

همچنین اتحادیه اروپا خبر داد: دور جدیدی از مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 پیش از برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل برگزار می شود. نشست مجمع عمومی سازمان ملل 16 سپتامبر آغاز خواهد شد.

اینها در حالیست که روحانی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفته: همه تخم مرغ های ما در سیاست خارجی و رونق اقتصادی در یک سبد نیست، یکی از آنها 1+5 است. دو سه سبد داریم که 1+5 یکی از آنهاست.



نادر نادرخانی August 7, 2014 04:56 PM

گول این حرفهای آخوندی را نخورید آقا مشغول تقیه است جاده ها صاف, و موانع برطرف باقیش شامورتی بازی است به مقا خود نتیجه که همان قبول همه در خواست های غرب است اعلام خواهد شد مگر امریکا تصمیم دیگری بگیرد مثلا برای زمینه سازی و جاده صاف کنی , این روزها مطالب زیادی در مطبوعات غرب در جهت مثبت نگری به جماعت مامور منتشر میشود به این بابا هم دستور داده شده تا آنجایی که مقدور هستند, تبلیغات ضد آمریکایی را از رادیو تلویزیون, مطبوعات کم کنند, و حتا از فیلم های قدیمی پاک کنند بطور مثال همین امروز از ایران خبر رسیده, که صحنه چند دقیقه ای تظاهرات مرگ بر امریکا جلوی هتل هیلتون در فیلم "مکس - Max"" را حذف کرده اند البته برای خالی نبودن عریضه, و از آنجائیکه برای شادی و خوشی مردم هیچ ارزشی قائل نیستند, موزیک زیبا و قدیمی صحنه های آخر فیلم را که با رقص زیبای بازیگران همراه بوده را هم حذف کرده اند یعنی احترام به دستورات آمده از خارج, و بی احترامی به ملت اکنون یکی از تفریحات مردم در ایران , دیدن این صحنه ها, مقایسه آنها, و پی بردن به رذالت ناب آخوندی و حکومت اسلامی خمینی ISK
که کپی حکومت اسلامی در عراق و شام ISIS میباشد, است


نادر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: