آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 24 خرداد ماه 1393 = 14-06 2014

سخنان روحانی در مور کشیش اوباما و مذاکرات

تحت هيچ شرايطی ازغنی سازی دست بر نمی‌داريم / در برخی موارد، اختلاف جدی است‬‎

صدا و سیمای رژیم: حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در دومین نشست خبری خود با خبرنگاران داخلی و خارجی در مورد مذاکرات هسته ای تصریح کرد: هنوز اختلافاتی وجود دارد که بعضی از آنان اساسی است.

وی افزود: اولین مسئله این است که جمهوری اسلامی ایران غنی‌سازی خود را ادامه خواهد داد و در این موضوع هیچ بحثی وجود ندارد. نباید در مخیله فردی بیاید که غنی‌سازی در ایران متوقف می‌شود. مسئله دوم نیز این است که اگر توافقی انجام شود باید تحریم‌ها برداشته‌ شود.

رئیس جمهور گفت: البته اگر توافقی‌ نیز حاصل نشود ما مشکل چندانی نخواهیم داشت اما حل این موضوع در 5 هفته باقی مانده بهترین فرصت است که غرب باید از آن استفاده کند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در حال حاضر با روسیه، چین و همچنین همسایگانمان ارتباط داریم و اکثر روسای کشورهای همسایه ما به ایران سفر کرده‌اند. ما با تعاملاتی که با کشور ترکیه داشتیم، تصمیم گرفتیم روابطمان را از 15 میلیارد به 30 میلیارد برسانیم.

روحانی درخصوص برخی اخبار مبنی بر پیام رسانی اوباما به روحانی از طریق یک کشیش، با بیان اینکه این اتفاق نیفتاده است، اظهار داشت: هیچ پیامی از طریق «کشیش» با اوباما رد و بدل نشده است.




www.youtube.com/watch?v=t7xYM4_U-M8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: