آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 فروردین ماه 1393 = 23-03 2014

رشد فرهنگی به پایه اقتصادی نیاز دارد

نوشهر - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با اشاره به نامگذاری سالجاری گفت: رشد فرهنگی و هنری به پایه اقتصادی نیاز دارد و باید توجه ویژه به این بخش شود. به گزارش خبرنگار مهر، بابک شمس ناتری پیش از ظهر شنبه در حاشیه ستاد تسهیلات سفرهای شهرستان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نامگذاری علمی و دانش محور نشان از دغدغه و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ و اقتصاد است، اظهار داشت: حمایتهای مادی، اعتبارات و یارانه در عرصه فرهنگ و هنر نقش تعیین کننده دارد و فعالیت های فرهنگی نیز می توانند اقتصاد را تحت تاثیر قرار دهند.

وی با بیان اینکه رویکرد اقتصادی به فرهنگ باید هدفمند باشد، تصریح کرد: متولیان فرهنگی باید به کمک فرهنگ بیایند و باید با فرهنگ و هنر به کمک اقتصاد جامعه رفت.

شمس ناتری با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس یادآور شد: فرهنگ و اقتصاد در کنار هم می توانند سبب امیدآفرینی و پویایی در جامعه شوند و دستگاههای اجرایی باید در هزنیه کرد اعتبارات فرهنگی دقت داشته باشند.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با یادآوری اینکه کمیته ای اختصاصا برای سال جاری تشکیل می شود، اظهار داشت: توجه به توانمندی و پتانسیل ها در فرهنگ و هنر ضروری است.

وی با تاکید بر پرهیز از شعار و جلساتی که به فرهنگ و اقتصاد کمک نمی کند، بیان داشت: مدیریت جهادی باید سرلوحه کاری مدیران قرار گیرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: