آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 14 بهمن ماه 1392 = 03-02 2014

سایت نزدیک به رفسنجانی از دسترس خارج شد

سایت «انتخاب» نزدیک به رفسنجانی از شامگاه یک‌شنبه تاكنون بدون هیچ توضیح قبلی از دسترس خارج شده است.

به گزارش بهارنيوز، به نظر مي‌رسد مشكل ايجاد شده براي انتخاب بي ارتباط با درج مصاحبه كوتاه با آيت‌الله خزعلي نباشد. اخيرا و در پي انتشار مطلب در يك سایت خاص، اتهاماتی اخلاقی شنيع متوجه مهدی خزعلی شده بود که این اقدام با اعتراض صریح پدر او، آيت‌الله خزعلی٬ عضو مجلس خبرگان رهبری مواجه شد و در مصاحبه كوتاه با سایت «انتخاب» این دروغگويي‌ها و هتك حرمت‌ها، را اقدامي «خبیث» و «تضعیف» کننده نظام خواند اما پس از ساعتی خبرگزاري‌هاي همسوي فارس و تسنيم به نقل از خزعلي اظهارات خود در انتخاب را تكذيب كردند. اين در حاليست كه مهدي خزعلي مدعي‌ است كه فايل صوتي اظهارات پدرش موجود است.


روحانی به اندازه احمدی‌نژاد پوپولیست است

روزنامه «جمهوری اسلامی» حسن روحانی و محمود احمدی‌نژاد را به یک اندازه «پوپولیست» دانسته و به کنایه خطاب به روحانی نوشته بهتر بود به جای اینکه بگوید «سرهنگ» نیست٬ اعلام می‌کرد: «من پوپولیست نیستم.»

به گزارش دیگربان، این انتقاد در سرمقاله شماره روز دوشنبه (۱۴ بهمن ماه) این روزنامه با عنوان «پوست خربزه سبد کالائی زیر پای دولت» منتشر شده است.

این روزنامه نوشته «توزیع مقداری ناچیز از مایحتاج اولیه برای اهل دقت و تحلیل کافی بود تا بفهمند یا اگر می‌دانستند مطمئن‌تر شوند که دولت موسوم به تدبیر و امید نیز در پوپولیسم و شعارگرایی چندان از اسلاف خود در دولت‌های نهم و دهم متفاوت و متمایز نیست.»

«جمهوری اسلامی» افزوده است: ‌«علاقمندان دولت یازدهم و دغدغه‌مندان نسبت به نظام و کشور این روز‌ها آرزو می‌کنند آقای روحانی به جای جمله معروفش در مناظره‌های انتخاباتی که من سرهنگ نیستم می‌گفت من، پوپولیست نیستم.»

این روزنامه در ادامه آورده این تصمیم دولت «پرده‌ای دیگر از ناپختگی دولتمردان» و نشانه «اصرار بر جلب رضایت کوتاه مدت مردم» دارد.

«جمهوری اسلامی» علاوه بر «اشتباه» دانستن طرح توزیع «سبد کالا» نسبت به «شیوه اجرای» آن هم انتقاد کرده است.

این روزنامه به نقل از کار‌شناسان٬ توزیع این سبد را «تکرار اشتباه دولت قبل در مورد توزیع یارانه نقدی» و «یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات دولت یازدهم در چند ماه فعالیتش» ارزیابی کرده است.

توزیع سبد رایگان کالا از سوی دولت حسن روحانی با انتقاد گروهی از فعالان سایبری حزب‌الله و نمایندگان مجلس نیز مواجه شده است.

محافظه‌کاران تندرو می‌گویند این اقدام دولت روحانی‌‌‌ همان سیاست «گدا‌پروری» دولت‌های نهم و دهم محمود احمدی‌نژاد است که پیش‌تر بسیاری از حامیان کنونی روحانی به آن انتقاد داشتند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: