آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 آذر ماه 1392 = 02-12 2013

آقازاده های عیاش فعلا به تایلند سفر نکنند

پایگاه اطلاع رسانی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با درج اطلاعیه ای خواستار خودداری هموطنان از انجام سفر غیر ضروری به کشور تایلند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این اطلاعیه آمده است : با توجه نا آرامی های اخیر در کشور ، به هموطنان کشورمان نیز توصیه می گردد از انجام مسافرت های غیر ضروری به تایلند تا بازگشت اوضاع داخلی به حالت عادی خودداری نمائید .

اعتراضات یک هفته گذشته یکی از بزگترین صنایع پول ساز برای دولت تایلند را با بحران مواجه کرده است.

در شرایطی که اعتراضهای ضددولتی در تایلند از شهر بانکوک پایتخت این کشور به دیگر شهرها در حال سرایت است کارشناسان صنعت گردشگری، تایلند را در آستانه تجربه بحرانی جدید می‌بینند.

معترضان طی روزهای گذشته بسیاری از مراکز گردشگری در شهرهای تایلند را به تصرف خود درآوردند که باعث شده گردشگران این کشور در روزهای اخیر حدود 30 درصد کاهش یابد.



هلو December 4, 2013 11:24 AM

تیتر: موشها، سوسکها و آقازاده ها
ولی نمیگویند چرا آقازاده ها به تایلند نروند۰این به خاطراینست که میترسند مبادا در خانه های فحشا دستگیری رخ بدهد وآقازاده ها که دایما با پول ملت به بانکوک میروند تا آنرا بپای روسپیهای آنجا بریزند، دسته دسته مثل موشها و سوسکهای ایران از سوراخها بیرون بریزند واسم ورسمشان آشکار شود۰ساندیس خورهای بیسواد بدانند که آقازاده های ایران بیشترین مشتری خانه های فحشای بانکوک را تشکیل میدهند۰ باز در یک رشته ایران از جهان جلوزد۰درضمن این آقازاده ها یکی ازواردکنندگان پرکارمرض ایدزبه ایران هستند۰حالا زنهای حرمسرای خود رابعد از برگشت به ایران به این مرض مبتلا کنند به جهنم ولی ایدزمرضی خاموش است که وقتی منتظرش نیستیم بیدارمیشود۰ کافیست یک خراش یا یک تزریق و یا همبستری بدون احتیاط با یک نفرمبتلا به ایدزیک شخص سالم را مبتلا کند۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: