آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 9 آذر ماه 1392 = 30-11 2013

تصادف قطار با 43 شتر در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از تصادف قطار مسافربری با 43 نفر شتر در روستای ساغند خبر داد.
به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام اهالی روستای ساغند مبنی بر تصادف قطار مسافربری با43نفر شتر در فاصله 3 کیلومتر بعد از چادرملو نرسیده به ایستگاه جندق ماموران پاسگاه انتظامی ساغند شهرستان اردکان به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: ماموران با مراجعه به محل با لاشه 43نفر شتر که بر اثر تصادف با قطار کشته شده بودند مواجه شدند.
سردار امان اللهی ادامه داد: ماموران در تحقیق و بررسی در یافتند این تعداد شتر بر اثر تصادف قطار مسافربری اصفهان- مشهد کشته شده از آنجاییکه به قطار و مسافران آن صدمه و خسارتی وارد نشده قطار به مسیر خود ادامه داد و توقف نکرده است.
فرمانده انتظامی استان یزد خاطر نشان کرد : اقدامات لازم جهت شناسایی صاحبان شتران توسط ماموران در حال انجام می باشد.



حقیقتگو November 30, 2013 01:37 PM

اینکه اصلا" چیز تعجب داری نیست که قطار با چند تا شتر تصادف کرده از شتر عزیزترهاش با قطارتصادف کرده سی و چند سال پیش یه قطارآخوندی با مخ چند میلیون مردم تصادف کرد که یه تعدادیشون رو در دم کشت و یه تعداد زیادشون رو هم مجروح و چلاق کرد از اون تاریخ "برخورد قطاراسلامی" تا بحال سالانه تعدادی از مجروحان و چلاقان جان خود را از دست داده و یا جانشان توسط همون آخوندها گرفته شده است پس شترها ماتم نگیرند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


vandad December 1, 2013 08:10 AM

شمارش شتربا نفره درزبان پارسی عربیزه شده ی ما هم شمارش ادم ها با نفرانجام میشه ممکنه کمی فکرکنیم چرا ما ایرانیها همدیگه رو با همون نفری شمارش کنیم که شتررو میشمریم؟ سلطه آخوند ببین به کجا رسونده مارو!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: