آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 16 شهریور ماه 1392 = 07-09 2013

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت تحریم شد

تابناک: خبرگزاری رویترز گزارش داده است که ایالات متحده آمریکا، اقدام به تحریم شش شخص و چهار بنگاه تجاری ایرانی کرده است که علت آن همیاری و همراهی این شرکتها و اشخاص با دولت ایران برای تجارت نفت در بازار جهانی بوده است.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده است که این کشور اقدام به تحریم «سید سیدی» مدیر شرکت از پیش تحریم شده بازرگانی سیما جنرال، کرده است. همچنین اعلام شده است که این وزارت خانه اقدام به تحریم برخی افراد و شرکتهای فعال در فروش نفت ایران در اتحادیه اروپا کرده است.

دیوید کوهن، مسئول بخش تروریسم و اطلاعات مالی وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده است که: تحریم های ما علیه ایران بخش مهمی از فشار بر روی دولت این کشور را تشکیل میدهد و اجازه نخواهیم داد که این کشور با حیله و نیرنگ این فشار را از روی خود بر دارد.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده است که سیدی، شخصی است که در پشت نیمی از فعالیت های شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفتیران قرار دارد. به عبارتی شرکت بازرگانی سیما جنرال سرمایه شرکتی که اقدام به خرید تانکرهای نفت کش برای شرکت ملی نفتکش ایران را میکرده است بر عهده داشته.

همچنین وزارت خزانه داری اعلام کرده است که رضا پارسایی، سید محمد علی خطیبی طباطبایی، مدیران امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران به دلیل کاربست روشهایی برای واردات نفت ایران به اتحادیه اروپا به همراه سید محمود محدث و محمد زیرکچیان زاده همگی مورد تحریم آمریکا قرار گرفته اند.

این وزارت خانه همچنین اعلام کرده است که شرکتهای AA Energy FZCO و Petro Royal FZE و همچنین KASB International LLC که همگی در امارات متحده عربی مستقر هستند، به دلیل همکاری با ایران مورد تحرم واقع شده اند.

همچنین شرکت خدمات «سارل» واقع در سوئیس و محمد معینی که در این شرکت خدماتی فعال بوده است به دلیل همکاری با شرکت ملی نفت ایران مورد تحریم واقع شده اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: