آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 شهریور ماه 1392 = 27-08 2013

قریب 99 درصد از کارمندان استان سمنان بسیجی هستند

فرمانده سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان گفت: قریب به 99 درصد از کارمندان استان سمنان بسیجی و در خدمت نظام و رهبری هستند.

سردار علی استادحسینی در همایش روز قشر بسیج کارمندان که با حضور مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، معاون توسعه منابع استاندار سمنان، مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان سمنان و جمعی از مدیران کل ادارات در سالن اجتماعات فرهنگ‏سرای کومش سمنان برگزار شد، اظهار داشت: دولت‏مداران با شهدا پیمان می‌بندند که راه و منش شهدا را ادامه دهند و تا زنده هستند از این مسیر برنخواهند گشت و این پرچم را به دست صاحب اصلی آن می‏سپارند.
وی افزود: دولت‏مداران همه از جنس بسیج هستند و فلسفه وجودی بسیجیان این است که در مسیر شهدا باشند؛ مسیر شهدا همان خدمت‏گذاری به مردم است.

فرمانده سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: امیدواریم همه بتوانیم به معنای واقعی کلمه بسیجی باشیم و با کار و خدمت‏ کردن در دستگاه‌های اجرایی، دل مردم را نسبت به نظام اسلامی بیشتر گرم کنیم.

استادحسینی گفت: در استان سمنان، مدیران اجرایی همه بسیجی هستند و بسیجی به معنای ایثارگری بوده و خدمت‏ کردن به مردم در جامعه اولویت آنهاست و این روحیات فقط با روحیه بسیجی سازگار است.



بيكار August 28, 2013 07:11 AM

درزمان شاه اغلب سمناني ها بهمراه پرويز ثابتي وارد ساواك شدند. در زمان ۲۰ سال اقاي روحاني اكثر سمناني ها به خصوص اهالي منطقه سرخه زادگاه روحاني وارد وزارت اطلاعات شدند . مابقي مردم سمنان هم در زمان احمدي نژاد تحفه آرادان سمنان بصورت بسيجي وارد ارگانهاي دولتي شدند . بنابراين كمترين آمار بيكاري در استان سمنان ميباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: