آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 19 مرداد ماه 1392 = 10-08 2013

بی احترامی روزنامه آفتاب به آیت الله جنتی

رسانه در هر مقام و مسلکی که باشد باید احترام بزرگان دینی را حفظ کند آیت الله جنتی به مقام بالای اجتهاد رسیده است و این عمل سخیفانه روزنامه آفتاب هیچ چیز از شأن این عالم بزرگ را نمی کاهد بلکه این عمل مهر تاییدی بر همصدایی این روزنامه با دشمنان نظام ،انقلاب و بزرگان دین است.

به گزارش سرویس رسانه بی باک :رسانه ای که در فضای دینی کشور جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند باید ادبیات گفتاری و نوشتاری متناسب با دین و عرف را رعایت کند.

روزنامه اصلاح طلب آفتاب در اقدامی توهین آمیز در مورد نام یکی از فقهای شورای نگهبان بدون هیچ پسوندی از وی یاد کردند، آیت الله جنتی ، وي با سابقه ترين عضو فقهاي شوراي نگهبان است و پس از منصوب شدن از سوي حضرت امام خميني(ره) در اسفند 1358 در تمام ادوار شوراي نگهبان حضور داشته است.

کاش این رسانه های مدعی، ادبیات صحبت کردن را از مقام معظم رهبری می آموختند ایشان هرگاه می خواهد در مورد مقامات خارجی که حتی مسلمان هم نیستند و یا حتی دشمنان نظام هستند صحبت نمایند از لفظ آقای فلانی استفاده می کنند، چگونه است که این روزنامه از آیت الله احمد جنتی که سالها پای درس علمای بزرگ جهان اسلام نشسته و درجات علمی و دینی را طی نموده فقط با عنوان جنتی یاد می کند.

رسانه در هر مقام و مسلکی که باشد باید احترام بزرگان دینی را حفظ کند آیت الله جنتی به مقام بالای اجتهاد رسیده است و این عمل سخیفانه روزنامه آفتاب هیچ چیز از شأن این عالم بزرگ را نمی کاهد بلکه این عمل مهر تاییدی بر همصدایی این روزنامه با دشمنان نظام، انقلاب و بزرگان دین است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: