آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 مرداد ماه 1392 = 28-07 2013

فوتبال ایران؛ شرايط بسيار بسيار بد است

سرمربي تيم ملي فوتبال بابت لغو اردوهاي تدارکاتي تيم ملي ابراز تاسف کرد.

به گزارش ايسنا، کي‌روش گفت: آمده‌ايم درباره برنامه‌هاي تيم ملي صحبت کنيم. دليل اصلي حضور ما به خاطر ارائه نقطه نظرات‌مان به يکديگر است. با توجه به برنامه‌اي که از سازمان ليگ ما در اختيار داريم شرايط بسيار بسيار بدي را برابر خود مي‌بينيم.

وي افزود: اگر ما اين برنامه را انجام دهيم تيمي به اسم استقلال در ليگ وجود دارد که در سه هفته اول چهار بازي بايد انجام دهد. اين مسئله غير معقولانه است. اين مسئله‌اي نبود که به ما قول داده شده بود و چيزي نبود که هواداران ايراني استحقاق آن را داشته باشند و منتظر آن باشند. اين فقط مثالي بود درباره مشکلاتي که گريبان ما را گرفته است. متاسفانه ما مي‌خواستيم اردوي خودمان را در پرتغال آغاز کنيم اما به من گفتند به خاطر کمبود منابع ملي اردو لغو شده است. من بابت اين مسئله بسيار ناراحتم و معتقدم همه هواداران فوتبال در ايران به خاطر اين مسئله ناراحتند. از جانب تيم ملي و شخص خودم مي‌گويم که اين مناسب نيست برنامه‌هاي ما با وجود موفقيت‌هايمان اجرا نشود.

سرمربي تيم ملي در ادامه تصريح کرد: من مي‌خواهم نقطه نظرات خودم را براي آنچه که فکر مي‌کنم به تيم ملي براي آماده‌سازي کمک مي‌کند مطرح کنم. من اميدوار هستم با حمايت‌هاي مناسب نقطه نظرات‌مان را بگوييم چرا که اين برنامه‌ريزي ليگ مناسب نيست. بايد ليگ در 31 تيرماه شروع مي‌شد که نشد و متاسفانه اولين اردوي آماده‌سازي ما که قرار بود در پرتغال برگزار شود، انجام نشد. به خاطر اينکه هنوز ايمان دارم هواداران فوتبال ايران استحقاق بيشتري از وضعيت فعلي دارند و اعتقاد دارم هواداران ايراني توقع بسيار بالايي درباره تيم ملي در جام جهاني دارند بايد ماه‌ها و ماه‌ها کار بکنيم و تلاش بيشتري را براي موفقيت داشته باشيم.

کي‌روش همچنين اظهار کرد: من مثل بعضي از افراد نيستم که زمان جنگ و مبارزه عقب بروند و جلو نيايند. در زمان جنگ من به عنوان رهبر در جلو مي‌ايستم و مي‌جنگم و به خاطر اينکه من به اين مسئله ايمان دارم که بايد کار کرد، پس مبارزه مي‌کنم. ما بايد يکي از اين‌ راه‌ها را انتخاب کنيم. مطمئنا ما به هدفي که مي‌خواستيم رسيديم. ماموريت ما رسيدن به جام جهاني بود که به آن رسيديم. در حال حاضر که موفق به صعود به جام جهاني شده‌ايم همگي بايد يک هدف يا روياي مشترک داشته باشيم و آن هم اين است که براي اولين بار به مرحله دوم جام جهاني برويم. اگر ما بخواهيم از اين نابساماني‌ها جلوگيري کنيم اعتقاد من اين است که يکي از اين چهار راه را انجام دهيم. اين مسئله بايد روي توافق بر برنامه ليگ باشد. متاسفانه ليگ آن زماني که قرار بود شروع نشد.

سرمربي پرتغالي تيم ملي در ادامه اظهاراتش گفت: در درجه دوم پيشنهاد من اين است که جام حذفي بايد زماني آغاز شود که ليگ وجود دارد و با ليگ هم به پايان برسد. در درجه سوم تمامي اهالي فوتبال ايران بايد به اين توافق برسند که همه بازيکنان بايد در خدمت تيم ملي باشند. ما بايد تمام وقت در خدمت تيم ملي باشيم يعني بازيکنان بايد در تيم ملي باشند و چهارم اينکه تمام بازيکنان تيم ملي بايد تحت نظارت کميته پزشکي فدراسيون فوتبال باشند. فوتبال ايران بايد با اين مسئله کنار بيايد. بعضي از بازيکنانش مثل جباري نياز به مسائل پزشکي دارند. ما بايد رو به جلو حرکت کنيم و نياز به برنامه داريم. من اين فرصت را به سازمان ليگ مي‌دهم که 223 روز براي برنامه‌ريزي ليگ و جام حذفي داشته باشد. ما سه مرحله مختلف براي آماده‌سازي‌مان پيش‌بيني کرده‌ايم. يک دوره، بلند مدت است. قسمت دوم از 11 آوريل است تا يک ژوئن در اين قسمت آماده‌سازي ميان‌مدت را پيش رو داريم. در انتها براي جام جهاني آماده‌تر مي‌شويم. اين‌ها حداقل‌هايي است که ما احتياج داريم و ما با کمال غرور و افتخار بايد اين مراحل را انجام دهيم. ما به اين آماده‌سازي براي رسيدن به هدف و روياي مشترک‌مان نياز داريم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: