آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 17 تیر ماه 1392 = 08-07 2013

جبهه نجات مصر: با اسلامگرایان آشتی نمی کنيم

یکی از اعضای جبهه نجات مصر گفت با احزاب و گروههای مشوق قتل و فتنه گری و طرفدار دخالت دین در سیاست آشتی و سازش نخواهیم کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، کریمه الحفناوی از رهبران جبهه نجات مصر در مصاحبه با این شبکه گفت با کسانیکه مردم را می کشند و دین را در سیاست دخالت می دهند نمی توان آشتی و سازش کرد.

کریمه الحفناوی گفت: ما هیچکس را به حاشیه نمی رانیم ولی نمی توان وجود احزابی را که مبتنی بر ایده های دینی یا فرقه ای هستند یا به فتنه گری و کشتار تشویق می کنند یا گروههای شبه نظامی دارند پذیرفت. یعنی آشتی با کسانیکه دست به کشتار می زنند، امنیت را به خطر می اندازند و دین را وارد سیاست می کنند امکانپذیر نیست.

وی افزود، ما از هر حزب سیاسی استقبال می کنیم ولی لازم است این را تذکر بدهیم که حزبی که مبتنی بر فتنه گری، تحریک مردم و کشتار باشد مطلوب و قابل پذیرش نیست. ... من از اخوان المسلمین و سلفی ها سخن می گویم. نه مسئله به حاشیه راندن و نه آشتی مطرح است. آشتی با کسانی ممکن است که دست به کشتار نمی زنند. اخوانی ها، جهادیهای تروریست در سیناء و سلفی ها همگی اینها به فتنه گری و آدم کشی تشویق می کنند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: