آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 اردیبهشت ماه 1392 = 29-04 2013

حماسه اقتصادی؛ دو تا دونه عدد هست دیگه آقاجان

خبرنگار ما از ایران: در سال حماسه اقتصادي رهبر جمهوری اسلامی؛ مردم نمي‌توانند ارزانترين خودرو را هم بخرند. طبق اعلام رسمي جمشید پژویان که رئیس شورای رقابت است و تعيين قيمت جديد خودروها به ايشان محول شده و به همين دليل هم اسمشان اين روزها بر سر زبانها افتاده، ميزان رسمي تورم در نظر گرفته شده براي تعيين نرخ جديد خودروها بيش از 52 درصد است و اعلام اين نرخ تورم در حالي اتفاق مي‌افتد که ميزان افزايش حقوق کارمندان و کارگران براي سال 1392 از سوي مسئولان دولتی نصف اين مقدار و تنها 25 درصد اعلام شده است.

یعنی میزان افزایش حقوق مردم از نصف میزان تورم هم کمتر است و هر جا به نفع جمهوري اسلامي باشد آمار تورم بيش از 52 درصد می‌شود و هرجا به ضررشان باشد کمتر از 25 درصد می‌شود! و به قول احمدي نژاد: "دو تا دونه عدد هست دیگه آقا جان! یه بار 2 را میندازیم جلوی 5 و یه بار 5 رو ميندازيم جلوي 2 و به ياري آقا امام زمان هيچ اتفاقي هم نمي‌افتد!" وبه اين ترتيب رژيم همیشه مي‌گويد که دولتهای غربی سیاست دوگانه دارند.

گفتني است که خودرو پرايد که بي کيفيت ترين ولي پرتيراژ ترين و در عين حال ارزان ترين خودرو در ايران به شمار مي‌رود در ارديبهشت سال 1391 قيمتي معادل 9 ميليون و سيصد هزار تومان داشت و امروز قيمت اين خودرو در بازار 15 ميليون و سيصد هزار تومان و در نمايندگي هاي سايپا تا اين لحظه به قيمت 16 ميليون تومان به فروش مي‌رسد. حماسه اقتصادي مورد نظر رهبر جمهوري اسلامي همين حالا هم محقق شده است همانطوري که توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني محقق شد!



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: