آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 اسفند ماه 1391 = 12-03 2013

از تدابير اقتصادی رهبر انقلاب فاصله گرفته‌ايم

رئيس مجلس مرکز پژوهش‌ها را نقطه اتکاي نمايندگان دانست و گفت: از تدابيري که رهبر انقلاب براي اقتصاد کشور در نظر گرفته‌اند، خيلي فاصله گرفته‌ايم. لذا به‌طور مستمر بايد فکر کرد و راهکار ارائه داد.

به گزارش گروه سياسي خبرگزاري تسنيم علي لاريجاني در جمع رئيس و معاونان مرکز پژوهش‌هاي مجلس با بيان اينکه در سال جاري کل کشور با مشکل بودجه مواجه است، گفت: مرکز پژوهش‌ها هم از نظر کمبود منابع با مشکلات در سال 91 مواجه بوده که اميدواريم با تمهيدات درنظر گرفته شده اين مشکلات برطرف شود.

وي افزود: تصور من اين است که مرکز پژوهش‌ها به نقطه اتکايي براي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تبديل مي‌شود و مرجعيتي که مرکز در کارهاي پژوهشي پيدا مي‌کند به نفع کشور است و البته منابع مالي مناسب براي اين مرکز بايد تامين شود.رئيس مجلس با بيان اينکه اعتبار اين مرکز اعتبار پرارزشي است، تصريح کرد: مرکز پژوهش‌ها بايد محل اعتماد و اتکاي نمايندگان مجلس باشد و اينکه چگونه مي‌توان اين اتکا را قوي‌تر کرد به نحوه ارتباط کارشناسان مرکز با مجلس مرتبط است.لاريجاني خطاب به معاونان مرکز پژوهش‌هاي مجلس با بيان اينکه شما بايد خودتان را درگير مسائل کلان کشور مانند مسائل اقتصادي کنيد، تاکيد کرد: ما از تدابيري که رهبر معظم انقلاب براي دورنماي اقتصاد کشور در نظر گرفته‌اند، خيلي فاصله گرفته‌ايم. لذا به طور مستمر بايد فکر کرد و راهکار ارائه داد براي اينکه از منابع موجود به نفع بهتري استفاده شود و اين روش نفت فروشي و هزينه کردن جاي خود را به روش‌هاي اقتصادي بهتري بدهد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: