آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 17 اسفند ماه 1391 = 07-03 2013

فوتبال؛ بارش برف سنگين در استادیوم و درگیری...

آخرين وضعيت ورزشگاه آزادي پس از برف تهران / درگیری شدید در جلسه هماهنگی بازی استقلال و تراکتورسازی

مدير مجموعه ورزشي آزادي گفت: تماشاگران براي تماشاي بازي استقلال و تراکتورسازي فردا از ساعت 12 به بعد به مجموعه مراجعه کنند.
توفيق کابلي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره ديدار تيم‌هاي تراکتورسازي و استقلال اظهار کرد: با توجه به بارش برف سنگين از روز گذشته در مجموعه آزادي از تماشاگران عزيز ديدار تيم‌هاي استقلال و تراکتورسازي خواهش مي‌کنيم که به ما فرصت دهند تا شرايط را براي برگزاري بازي مهيا کنيم.

اگر بارش برف تا بعد از ظهر قطع شود، بلافاصله ما با حداکثر قوا کار آماده سازي و جمع کردن برف را از روي سکوها و زمين چمن 100 هزار نفري آزادي آغاز خواهيم کرد و سعي مي‌کنيم تا فردا ظهر شرايط را مهيا کنيم. به همين دليل از عزيزان مي‌خواهيم که بعد از ساعت 12 براي تماشاي اين ديدار به ورزشگاه مراجعه کنند.

وي افزود: البته مسئولان فدراسيون فوتبال و ناظر داوري وضعيت زمين چمن استاديوم را بررسي خواهند کرد. اگر بازي قابل انجام بود، آمادگي داريم که شرايط را مهيا کنيم و در صورتي که آنها صلاح نداند باز هم شرايطش را داريم که در روز بعد ميزبان مسابقه باشيم.

مدير مجموعه ورزشي آزادي با اشاره به حضور تماشاگران شهرستاني در اين ديدار، ادامه داد: با توجه به شرايط جوي موجود از تماشاگران شهرستاني تقاضا داريم که ابتدا پيگير زمان بازي باشند تا چنانچه زمان بازي تغيير کرد به زحمت نيفتند و به تهران نيايند و اگر شرايط بازي تغييري نکرد، زماني به تهران سفر کنند که حدود ساعت 12 به استاديوم برسند تا خداي نکرده اذيت نشوند.


درگیری شدید در جلسه هماهنگی بازی استقلال و تراکتورسازی

سازمان لیگ برتر درخواست استقلال برای رعایت سهمیه میزبان و میهمان را غیرممکن دانست.

پیک خبر: سازمان لیگ حرفه ای در نشست هماهنگی پیش از آغاز بازی استقلال و تراکتورسازی که عصر روز پنجشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد، تاکید کرد امکان رعایت سهمیه برای طرفداران استقلال و تراکتورسازی در مسابقه روز جمعه وجود ندارد.

این مساله با اعتراض شدید نمایندگان باشگاه استقلال روبرو شد و نشست هماهنگی دقایقی به بحث شدید میان آنها و ناظر بازی اختصاص یافت.

آلبرت گریگوریان، ناظر مسابقه در این جلسه بر این نکته تاکید کرد که با نظر سرپرست سازمان لیگ امکان اختصاص 10 درصد به هواداران تیم میهمان وجود ندارد اما باشگاه استقلال تاکید داشت که قانون باید برای این مسابقه رعایت شود.

باشگاه استقلال پیش تر هم با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواهان رعایت سهم 90 درصدی طرفداران خود در این بازی حساس شده بود.

این در حالی است که مهدی تاج، سرپرست سازمان لیگ حرفه ای پیش تر در مصاحبه ای گفته بود قانون سهمیه طرفداران میزبان و میهمان تغییری نکرده است اما امکان تمایز و تشخیص هواداران دو تیم وجود ندارد.

بر اساس آخرين تصميمات در این نشست مصوب شد که جایگاه های 31، 32، 33، 34 و 35 در طبقه اول و دوم ورزشگاه آزادی به هواداران تیم تراکتورسازی تبریز اختصاص پیدا کند و هواداران این تیم فقط در جایگاه های مذکور مستقر شوند. هواداران تیم میهمان (تراکتورسازی تبریز) از تونل ورودی 10می توانند وارد ورزشگاه شوند.

بلیت فروشی مسابقه نیز از ساعت 12 ظهر و همزمان با باز شدن درهای ورزشگاه آزادی شروع می شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: