آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 17 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 07 August

آزاد کردن اسیران جنگ نرم اصلی ترین کار ماست

ایلنا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکست استکبار در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه تصریح کرد: قدرت علمی و تسلیحاتی ما بسیار پیچیده و بالا و فوق تصور دشمنان است.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در جلسه‌ای با ۳ هزار نفر از دانشجویان بسیجی دوره طرح ولایت در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: همانگونه که نسل‌های قبل انقلاب در گذرگاه‌های سخت خوش درخشیدند، نسل فعلی نیز باید با درک زمان و اقتضائات روز حرکت و متناسب با جنگ فرهنگی و اقتصادی همچون دفاع مقدس، دشمن را مرعوب خویش کنند.

نقدی به یکصد شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان اشاره کرد و گفت: آمریکا با استقرار در افغانستان، تولید مواد مخدّر را به سرعت افزایش داد و با ایجاد کارخانجات مشروبات الکلی در کشورهای همسایه و عرضه آن با نازل‌ترین قیمت، قصد انحراف جوانان ما را دارد که در این مسیر، رسالت نسل جوانان انقلابی بسیار خطیر و مهم است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، جنگ امروز را رویارویی مستقیم تمام جبهه استکبار با ایران اسلامی دانست و ادامه داد: مهم‌ترین تکلیف ما در جنگ نرم امر به معروف و نهی از منکر به شیوه ایجابی است و رزمنده جبهه فرهنگی باید اسیرشدگان را در فکر، اندیشه و اخلاق از چنگال دشمن نجات بخشد.

وی با اشاره به مساله امر به معروف و نهی از منکر گفت: در اجرای این فریضه الهی، سختی و صلابت و تیزی تیغ برنده ما به سمت دشمن اصلی یعنی استکبار جهانی است و در مواجهه با اسیرشدگان، یعنی با دختران و پسران به انحراف کشیده شده، باید با مهربانی و محبّت برخورد کنیم.

نقدی با انتقاد از محیط دانشگاه در استحاله فکری و فرهنگی دختران و پسران جوان تصریح کرد: آزاد کردن اسیران جنگ نرم اصلیترین کار ماست و این جهاد به مراتب بر‌تر از جهاد دفاعی در جنگ تحمیلی است.

وی اسلام را دین منطق و آموزه‌های دلنشین مبتنی بر فطرت معرفی کرد و افزود: بسیاری از ضدانقلاب با منطق پولادین ما جذب نظام شده‌اند و حتّی بسیاری از آن‌ها در جبهه اسلام به فیض شهادت نایل آمدند، همانطور که در فتنه ۸۸ بسیاری از غافلان به جبهه انقلاب پیوستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، جنگ اقتصادی را جبهه جدید دشمن برای مقابله با نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: در جبهه اقتصادی برای مقابله با دشمن، باید کالای داخلی مصرف و از استفاده از هرگونه کالای خارجی صرف‌نظر کنیم، که رسالت امروز دانشجویان نیز فرهنگ‌سازی در همین زمینه است.

نقدی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره «تنبلی» اشاره و تصریح کرد: کار، شرف و عزت است و کار کردن بالا‌ترین ارزش است؛ حال آنکه متاسفانه شاهدیم روستائیان که روزی مظهر تولید بودند، امروز برخی محصولات را از شهر خریداری می‌کنند.

وی در پایان به تبیین عنوان «اقتصاد مقاومتی» پرداخت و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی پیدا کردن راهکارهای جدید و بومی برای قطع وابستگی‌ها و رسیدن به خودکفایی اقتصادی است. اقتصاد مقاومتی به معنی استفاده از تمام ظرفیت‌ها و استعدادهاست که این امر نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved