آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 28 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 18 July

گروگانگيری دختر هفت ساله به خاطر اختلاف مالی

دو برادر آدم ربا که به خاطر اختلافات مالي دختر 7 ساله را ربوده بودند با تلاش ماموران پليس آگاهي شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش مهر، چندي قبل مردي هراسان با مراجعه به ماموران شهرستان ايرانشهر از ربوده شدن دخترش خبر داد. اين مرد در شکايتش به ماموران گفت: دختر هفت ساله ام به اسم محدثه ساعتي قبل از مقابل خانه ناپديد شد که احتمال مي دهم فرد يا افرادي آن را ربوده باشد.

بلافاصله تيمي از ماموران پليس آگاهي کار شناسايي ربايندگان و آزادي دختر هفت ساله را در دستور کار قرار دادند. در بررسي هاي اوليه مشخص شد محدثه توسط دو نفر ربوده شده و گروگانگيران براي آزادي آن چند صد ميليون تومان پول درخواست کرده اند.

در ادامه ماموران به رد زني آدم ربايان پرداختند که مشخص شد آنها به شهرستان نيکشهر متواري شده اند. با به دست آمدن اين سرنخ ماموران طرح مهار و کنترل ورودي خروجي هاي شهر را به اجرا گذاشتند.سرانجام تيم گشت زني پليس موفق شد دو آدم ربا را در حالي که با موتور سيکلت مشغول پرسه زني در خيابان هاي نيکشهر بودند را شناسايي کنند. دو آدم ربا با ديدن ماموران اقدام به فرار کردند که با تلاش ماموران پس از عمليات تعقيب و گريز دستگير شدند.

وحيد و سعيد که با يکديگر برادر بودند با انتقال به اداره آگاهي به جرم خود اعتراف کردند و مدعي شدند دختر هفت ساله را به علت اختلافات مالي با پدرش ربوده اند. با اعتراف متهمان ماموران محدثه را از مخفيگاه متهمان آزاد کرده و به آغوش خانواده بازگرداند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved