آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 17 July

تشدید جمع آوری دیش‌های ماهواره در شهرها

خبرگزاری هرانا - طی روز های گذشته طرح جمع آوری دیش های ماهواره در شهر ارومیه شدت یافته است و هر روز مامورین نیروی انتظامی به یکی از محله های شهر اورمیه برای جمع آوری دیش های ماهواره یورش میبرند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مامورین نیروی انتظامی ارومیه که طی روزهای گذشته برخورد با دارندگان دیش ماهواره را شدت بخشیده اند هر روز به یکی از محلات این شهر یورش برده و اقدام به جمع آوری دیشهای ماهواره میکنند.

در جدیدترین اقدام دیروز مامورین انتظامی به مناطق شهرک ایثار، خیابان فرخی، خیابان آزادی، تک واحدی، خیابان جمهوری و... هجوم برده و با استفاده از جرثقیلی که همراه نیروهای انتظامی بود افراد نظامی را به پشت بامهای مردم انتقال دادند تا دیش های ماهواره را جمع آوری کنند.

بنا به اخبار واصله عده ای از مردم کوی تک واحدی در مقابل جمع آوری دیش های ماهواره مقاومت کرده اند که سبب بروز درگیری لفظی با تنی چند از مامورین نیروی انتظامی گشته است.


اجرای مجدد طرح جمع‌آوری ماهواره در بناب

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب از آغاز اجرای مجدد طرح جمع‌آوری ماهواره خبر داد و گفت: در این راستا پس از ابلاغ تذکر در مرحله اول، در مراحل بعدی توسط مراجع قضایی برخورد شدید خواهد شد.

به گزارش فارس، علی سلطانی‌وش عصر امروز در همایش یک‌روزه روحانیون و مبلغان شهرستان بناب در آستانه ماه مبارک رمضان در خصوص وضعیت امنیت اخلاقی و اجتماعی شهرستان اظهار کرد: اجرای طرح استقرار امنیت اخلاقی نه تنها در شهرستان تعطیل نشده، بلکه گشت‌های این طرح همچنان فعال هستند.

وی با بیان اینکه بانوان بدحجاب درسطح شهر جمع‌آوری شده و همچنان با آنها برخورد می‌شود، گفت: تنها در روزهای اخیر ۴۰ نفر دختر بدحجاب دستگیر شده و به خانواده‌هایشان تحویل داده شده‌اند و درصورت تکرار برای آنها پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

سلطانی‌وش همچنین در خصوص جمع‌آوری ماهواره گفت: متأسفانه استفاده از ماهواره دامنگیر کل شهرهای کشور شده، اما نیروی انتظامی با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب، اجرای مجدد طرح جمع‌آوری ماهواره را به زودی آغاز می‌کند و در این راستا پس از ابلاغ تذکر در مرحله اول، در مراحل بعدی توسط مراجع قضایی برخورد شدید خواهد شد.

وی از روحانیون و مبلغان شهرستان بناب خواست دست نیروی انتظامی را بگیرند و در منابر و محافل ماه مبارک رمضان نسبت به آگاه‌سازی مردم تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بناب اضافه کرد: در طول یک ماه گذشته با متلاشی کردن یک باند قماربازی در منطقه ۴۰ نفر را دستگیر کرده‌ایم.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved