آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Friday 01 June

پنتاگون: حمایت رژیم تهران به رژیم سوریه باید متوقف شود

یک سخنگوی پنتاگون (وزارت دفاع آمريکا) با اشاره به جنایت هولناک شهرک الحوله در سوریه گفته ما گزارشهايی را ديده ايم و به اين باور رسيده ايم که رژيم تهران به کمکهای خود به رژيم سوریه ادامه می دهد و در این اعمال جنايتکارانه عليه مردم سوريه دست دارد.

وی افزود، مسئله مهم برای ما حمايت رژيم تهران از رژیم سوريه است که باید متوقف شود.


روند سياسی به پايان راه خود رسيده است

کیهان حکومتی در سرمقاله خود از روند رسيدن به اجماع جهانی عليه ديکتاتور خونريز سوريه ابراز نگرانی کرده و کوفی عنان، نماینده سازمان ملل را جاده صاف کن آن معرفی کرده است.

این روزنامه حکومتی نزدیک به خامنه ای نوشت، حادثه الحوله هر چه بود روند سياسی را به پايان راه رساند و از اين رو، همزمان آمريکاييها و ساير اعضای گروه G8 با اخراج سفرای سوريه و مقامات عربستان و قطر با تعيين جايزه برای ساقط کردن بشار و مخالفان آموزش ديده و مسلح سوريه به طور رسمی پايان روند سياسی را اعلام کردند.

این منبع نوشت، کشورهايی که اعزام ناظران بين المللی به سوریه را پيشنهاد کرده و به تصويب رساندند دنبال حل واقعی موضوع نبودند. از اين رو بی جا نيست اگر بگوئيم کوفی عنان جاده صاف کن فاجعه روز دوشنبه الحوله بوده است.

کهیان حکومتی در پایان مقاله خود با نگرانی از مداخله نظامی بین المللی در سوریه مدعی شده که روسيه و چين مانع از تصويب قطعنامه برای دخالت نظامی خواهند شد و در صورت دخالت نيز نيروهای امنيتی سوريه و همراهان بين المللی و منطقه ای بشار اسد - يعنی جمهوری اسلامی - کماکان روی حفظ سوريه و به شکست کشاندن برنامه غرب تاکيد دارند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved