آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 دی ماه 1390 برابر با 2012 Monday 16 January

احضار یک بسیجی متهم به قتل پس از دو سال

ندای سبز آزادی: همسر یکی از شهدای ۲۵ خرداد گفت: فرمانده پایگاه بسیج ۱۱۷ عاشورا، بالاخره به دادسرای نظامی احضار شد.

لادن مصطفایی، همسر علی حسن پور در گفتگو با سرخسبز گفت: بعد از گذشت بیش از دو سال به تازگی فرمانده پایگاه بسیج ۱۱۷ عاشورا و هفت نفر از کسانی که در این پایگاه حضور داشتند در جریان رسیدگی به پرونده کشته شدن علی حسن پور به دادسرای نظامی احضار شده اند.

وی در خصوص اینکه آیا فرمانده بسیج پایگاه ۱۷۷ عاشورا و سایر احضار شدگان به عنوان مطلع به دادسرای نظامی احضار شده اند یا متهم می گوید: در مجموع ۸ نفر ازاین پایگاهرا خواسته اند تا در مورد اتفاقاتی که آن روز مقابل پایگاه رخ داده است پاسخگو باشند به این دلیل که آن روز هفت نفر مقابل همین پایگاه کشته شدند. چون اسلحه ای که آن روز علی با آن کشته شده است، کلاشینکف بوده حالا باید دید که آنها چه دلیلی را برایشلیک به معترضان عنوان می کنند.

وی ادامه می دهد:‌ به عنوان مثال ممکن است بگویند شرایط آن روز به گونه ای بوده که ما باید به مردم شلیک می کردیم، چوناین معترضان قصد تسخیر پایگاه بسیج را داشتند و به غلط هم گفته شده که آنها به داخل پایگاه رفته و همانجا کشته شدند در حالی که این صحت ندارد و همه آنها بیرون پایگاه مورد اثابت گلوله قرار گرفته اند من به قاضی هم گفتم همسرم بیگناه بوده و فقط برایاعتراض رفت که به سرش شلیک کردند.

همسر شهید علی حسن پور همچنین می گوید این روزها که به انتخابات نزدیک می شویم وقتی می بینم نتیجه رایی که دو سال گذشته خودم به صندوق انداخته بودم چه شد، شخصا حاضر به شرکت در انتخابات نیستم.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved