آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 22 آبان ماه 1402 = 13-11 2023

بی سابقه؛ از تریبون صداوسیما خواستار ردصلاحیت روحانی شدند

روزنامه سازندگی درباره حملات به حسن روحانی روی آنتن زنده صداوسیما نوشت: در برنامه تلویزیونی صبح‌بخیر ایران، تلویحاً از شورای نگهبان خواسته شد؛ حسن روحانی ردصلاحیت شود. مجری این برنامه با طعنه به روحانی گفت: انشاءالله شورای نگهبان به وظیفه اصلی‌اش خیلی درست عمل کند.

صداوسیما به صورت تلویحی خواستار ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان شد. این خط‌دهی به شورای نگهبان در برنامه صبحگاهی سلام صبح‌بخیر که از شبکه سوم تلویزیون ایران پخش می‌شود، انجام شد. مجری این برنامه تلویزیونی که آشکار از ثبت‌نام حسن روحانی برای انتخابات خبرگان ناراحت بود با یادآوری جملاتی از او در خصوص رفع تحریم‌ها و کنایه‌های پشت سرهمی که به وی می‌زد از شورای نگهبان خواست "به وظیفه اصلی خودش خیلی درست عمل کند".

این اولین بار نیست که صداوسیما در آستانه انتخابات به عنوان تریبون جریان سیاسی اصولگرایان تمام‌قد وارد انتخابات می‌شود و نه تنها صندلی‌های خود را به دوستان و هم‌حزبی‌هایشان می‌دهند که حتی به صورت یک طرفه به تخریب جریان غایب هم می‌پردازند.با این حال، تاکنون سابقه نداشت که مجری یک برنامه تلویزیونی این چنین آشکار وارد کرده شود و از تریبون صداوسیما خواستار ردصلاحیت یک فرد شود.

تخریب حسن روحانی به بهانه ثبت‌نام در انتخابات خبرگان رهبری در حالی صورت می‌گیرد که همزمان ماجرای رد صلاحیت چهره‌های میانه‌رو و معتدل برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه‌دار است. این ردصلاحیت‌ها تعجب همگان را برانگیخت اما وزارت کشور رئیسی، منتقدان را از دم تیغ گذراند.

ای کاش حسن روحانی رد صلاحیت شود

عبدالجواد موسوی فعال رسانه ای در یادداشتی نوشت: یعنی حسن روحانی که از روز اول شکل گیری این نظام در مهم ترین و بنیادی ترین ارکان این نظام کاره ای بوده نمی داند اوضاع از چه قرار است و من عامی سیاست ندان می دانم؟

اگر کسی به قدر سر سوزنی تردید داشت که قرار است در انتخابات پیش رو چه اتفاقی بیفتد در همین یکی دو روز اخیر با اعلام اسامی رد صلاحیت شده ها باید دوزاری اش می افتاد که همه چیز تحت کنترل است و برادران خالص ساز سخت مشغول کارند.

میدان رقابت را چنان تنگ کرده اند که جایی برای معتدل ها هم باقی نمانده است. خالص سازان پس از سال ها آزمون و خطا در راه ژاپن اسلامی و مالزی اسلامی و ترکیه اسلامی حالا رسیده اند به ایستگاه کوبای اسلامی و قرار است هر که را که کوچک ترین زاویه ای با دوستان خودارزشی پندار دارد از دایره تصمیم گیری بیرون بیندازند. در این طی طریق با هیچ کس هم شوخی ندارند.

مرگ یک بار و شیون هم یک بار. من از صمیم جان امیدوارم آقای روحانی ردصلاحیت شود. شاید در آن صورت همراه با ما بیندیشد آیا غیر از خانه و خیابان و صندوق رای راه دیگری برای برون رفت از وضع موجود وجود دارد یا نه؟




بهرام November 18, 2023 09:59 AM

چه حسن روحانی رد صلاحیت بشود چه نشود نظامش در حال سرنگونی است و دلیلش هم

۱ فقر فساد گرونی میریم تا سرنگونی
۲ خامنه ای قاتله حکومتش باطله

تنها همین ۲ شعار معنی دار زیر روی های بسیاری دارد
میگوید زمانی که اقتصاد در نظام خامنه ای سرنگون شده و فقر و فساد نهادینه شده و امنیت و آسایش مردم که در روز روشن در خیابانها خفتگیری میشوند و در خانه های خود و حتی خیابان و روز روشن سلاخی و کور و زخمی میشوند حکومتی نیست که دوام داشته باشد و بزودی سرنگون میشود

کارگران و حقوق بگیران و که هر روز سفرهایشان بدلیل تورم و افزایش حقوق ناچیز کوچکتر میشود احساس میکنند که حقوقشان را قطع کرده اند ولی نه یکبار بلکه هر ماه و شاهد گرانتر شدن غذا و دارو و هزینه های زندگی هستند

شما نگاه به معلولین کنید که ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان دریافتی دارند و این اوضاع دوام نخواهد داشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: