
نتانیاهو: پایههای رژیم ایران فرو ریخته و در نهایت سقوط خواهد کرد.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، گفت که پایههای رژیم ایران فرو ریخته و دیگر هرگز مانند قبل نخواهد شد و در نهایت سقوط خواهد کرد.
وی افزود: به شما میگویم، پایان رژیم ایران، سقوط آن است.
در همین حال اندیشکده سیاست راهبردی استرالیا در مقالهای نوشت رژیم ایران به دنبال پیروزی نظامی متعارف نیست، بلکه در پی حفظ وضعیتی از بیثباتی پایدار است که بیشترین اهرم فشار سیاسی و راهبردی را برای آن فراهم کند.
این مطلب هشدار داد رژیم ایران از ادامه تنش بهعنوان ابزاری برای مذاکره، افزایش اهرم فشار، حفظ نفوذ منطقهای و سرکوب مخالفتهای داخلی استفاده میکند.
این مقاله افزود درگیریهای خارجی برای رژیم ایران علاوه بر بازدارندگی خارجی، ابزاری برای تحکیم قدرت در داخل کشور است و به حکومت امکان میدهد مخالفتهای داخلی را سرکوب کند، مشکلات اقتصادی را به فشارهای خارجی نسبت دهد و فضای سیاسی را بیش از پیش امنیتی نگه دارد.
این مطلب افزود صلح بدون دستاورد ملموس میتواند حکومت را در معرض پرسشگری داخلی قرار دهد، در حالی که ادامه یک درگیری کنترلشده چنین فشاری را کاهش میدهد.
فیلم زیر: همین رویکرد موجب شده است که مقابله هماهنگتر جامعه بینالمللی با مقاصد خصمانه رژیم ایران، بیش از پیش ضروری به نظر برسد.
وقتی جمعی ارازل و اوباش و قلدر اونیفورم مقدس حفاظت از مرز ها و ملت را به تن میکند و به جای این وظیفه مقدس ،فرزندان این مردم را به تیربار میبندد و به قتل میرساند
وقتی به جای عقل و خرد تستسترون در شلوار و صلوات فرست یک عده عقب افتاده و متوهم هستنند
وقتی این تبهکاران در حالی که کودکان بلوچ و خوزستانی و کرد در زیر درخت ها به مدرسه میرورند ، ولی آنها در کاخ های آن چنانی زندگی میکنند
وقتی همسایه های این وطن را با موشک و پهباد ویران میکنند ، تعجب نکنید که این اوباش نه راه پیش دارند و نه پس ، فقط راهی را که فاشیست ها نازی های هیتلری رفتند
بنظر من کش دادن سرنگونی رژیم از جانب آمریکا دلائلی می تواند داشته باشد:
اول اینکه هزینه مالی و جانی حداقل باشد دیگر اینکه ترامپ می خواهد چهره واقعی و بی کفایتی اپوزیسیون داخلی و خارجی خود یعنی گلوبالیستها را بر ملا کند که فقط شعار بلدند بدهند حال این اپوزیسیون چه فرد باشد چه رسانه چه یک حزب و چه یک دولت،
دلیل دیگر جمع آوری اطلاعات نظامی در یک میدان نبرد واقعی است که برای کارایی موُثرتر نظامی در آینده و برای پروژه های بعدی استفاده شود،
دلائل دیگری هم هست مثل مسائل سیاسی،
این ملت ایران است که تا بحال هزینه داده و می دهد، من معتقدم پرزیدنت ترامپ شاید کمی کشش بدهد ولی صد در صد دارد در راه سرنگونی این تبهکاران حرکت می کند رژیم جمهوری اسلامی در آینده وجود نخواهد داشت و آلترناتیو شاهزاده رضا پهلوی است که ملت ایران در شعارهایشان خواهانند،
پرزیدنت ترامپ ببینید این بیچاره های مفنگی را، من بارها
نوشته ام که این مفنگی ها حاضرند اتم که سهل است حاضرند تنبان خود و خانواده شان هم بعلامت تسلیم تحویل دهند بشرطی کاری به این جانیان نداشته باشید،
از الآن التماس کردن را شروع کرده اند که فقط نصف از پول ملت را که نگه داشته اید پس بدهید این بی شرفهای جانی خودشان ایرانی هم جا می زنند، پس کجاست آن گوز گوزی که ما غرامت جنگی می گیریم، کجاست آن گوز گوزی که آمریکا باید تضمین دهد که منطقه را ترک کند من معتقدم این اراذل، مقام و منصب که چیزی نیست حاضرند بیشتر پولهای دزدیده شده را هم پس بدهند ولی یک امان نامه بگیرند که جان خودشان و خانواده شان در امان است،
تک تک شما باید در برابر ملت ایران و تمام جهانیان محاکمه شوید و به مجازات برسید و جنایت شما در تاریخ ثبت شود،