
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا:
ما نمیتوانیم اجازه دهیم ایران به سلاح هستهای دست یابد.
هر اتفاقی ممکن است با ایران بیفتد چون رهبری آنها سه بار تغییر کرده است.
اگر توافق کتبی امکانپذیر باشد، ما آن را ترجیح میدهیم.
اگر ایران توافق را امضا کند، موافقت خواهد کرد که به بمب هستهای دست نیابد.
آتشبس در لبنان با آتشبس در سایر نقاط جهان متفاوت است.
من میخواهم موضوع بازگشایی تنگه هرمز را از خصومتها و تحولات جاری در لبنان جدا کنم.
اگر ایران این سند را امضا کند، که بسیار نزدیک است، دستاورد قابل توجهی خواهد بود.
توافق فعلی، در صورت دستیابی به توافق قبلی که توسط اوباما امضا شد، برعکس خواهد بود.
ایران علاوه بر اسرائیل، به پنج کشور منطقه موشک پرتاب کرد.
ما میتوانیم جنگ را دو یا سه هفته دیگر ادامه دهیم و همه را نابود کنیم، اما ترجیح میدهم این کار را نکنم.
نیروهای ما آماده هستند، اما بهترین گزینه رسیدن به توافقی با ایران است که بدون کشتن همه، به همان نتیجه برسد.
مردم ایران با مذاکره و صلح با این آخوندها مخالفند و خواهان آزادی کشورشان هستند و امیدوارم گفته های ترامپ همه تاکتیک و سردرگمی پاسداران و ملاهای حاکم باشند و تا امروز که بوده
این آخوندها و پاسداران تریلیاردها دلار به کشور ما آسیب زدند و به دنبال ماجراجویی های اتمی و مخالفت با آمریکا و اسرائیل رفتند کاری که اشتباه بزرگی بوده ولی چون این پاسداران و آخوندها جوابگوی مردم ایران نیستند پس نگرانی هم در مورد کارهای اشتباه خود ندارند و به آن ادامه میدهند
هیچیک از کشورهای منطقه خواهان سرنگونی نظام آخوندی سپاهی در ایران نیستند و با اینکه در این جنگ سپاه به بسیاری از آنها حمله کرد هنوز بیشتر آنها خواهان ادامه حکومت آخوندی سپاهی هستند تا آزادی مردم ایران چون به دلیل دیکتاتوری بودن بخوبی میدانند که یک ایران آزاد چه مشکلاتی برای آنها میتواند تولید کند